Zdravim, koupil jsem si Wolt+ predplatne na rok a predtim uz jsem rok mel bez problemu. Ted po par mesicich my najednou zakazali transakce a nemuzu si objednat, kartou ani hotove. Napsali my ze jejich automaticky system vyhodnotil podezrelou aktivitu a ze s tim nemuzou nic delat. Chtel jsem vratit penize ale nic. Pak cosi se vymlouvali na interni informace a ze system chyby nedela. Samozrejme nic podezreleho se nedelo, vetsina mych objednavek byla osobni prevzeti a par na adresu firmy. Nic vic se nedelo a roky bez problemu. Jak se mam branit a ziskat penize zpet? Nemuzou si prece jen tak bez duvodu rict ze automaticky system najednou neco najde a hotove, penize jsou nase..
*Doplnek: Vse bylo placene kartou predem a vetsina obj byla osobni prevzeti a do firmy pro me. Nic porusene nebylo.
Zajímavá 0 před 104 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Neni dost dobře jasné na co se ptáš. Pokud chceš vrátit své peníze,
tak to vidím jako podvod a doporučuji nahlásit na Policii ČR. Tady to
bohužel nikdo z nás nevyřeší.
Jinak děkujeme za informaci.
0
před 104 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Podle odkazovaných podmínek mají nárok na blokaci účtu v případě
nepřevzetí objednávky, která měla být placena hotově.
Existují ale podmínky pro Wolt+ a tam se jasně říká, že „Vaše
předplatné je jen pro osobní použití“. Z odpovědi, kdy to sám
uvádíte, že „většina objednávek …“ vyplývá, že jste si porušení
tohoto pravidla vědom …
Zdroj: https://explore.wolt.com/cs/cze/woltplus-terms
0
před 104 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek