Hezký den,
potřebovala bych poradit. Prodávali jsme hodinky, ne první ani poslední.
Vše jsme udělali stejně jako vždy, odhlásili. Kupující nikdy apple watch
neměla, jsou její první. Už když je nabíjela, je nabíjela blbě a psala
mi, že nejdou. Po dvou dnech mi poslala foto, že mají být zablokované
námi. Když jdu na icloud do všech zařízení, máme tam jen jedny – ty co
přítel nosí. Chci se zeptat, nevíte kde je chyba? u nás? a co jiného mám
udělat. Jestli odpárovat ty aktuální, zda to na to bude mít vliv. Děkuji
za odpovědi
Sice máme Apple řadu let, ale v tomhle se nevyznám.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 981 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Otázka ještě nemá žádnou odpověď.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek