Avatar uživatele
deexterCZ

Je v pořádku, že mi prodejce zamítl reklamaci dokompletace výrobku – viz odkaz?

Chtěl bych se zeptat, zda je v pořádku, že mi prodejce zamítl reklamaci dokompletace výrobku https://www.da­tart.cz/mycka-nadobi-electrolux-eec87300l.html
Reklamoval jsem chybějící část myčky elektrolux a prodejce mi poslal onu chybějící část, jenže pak jsem zjistil že chybí další část a to mi zamítl protože už mi to jednou dokompletoval.
U výrobku jsem nikde nenašel seznam co vše má být v balení až po oslovení výrobce.
Chci se tedy zeptat pokud nejsem v právu, kde jsem pochybil?

Děkuji

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 1173 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
seraphico

Prodejce je povinen dodat koupené zboží v pořádku, bez chybějících dílů.

Pokud tedy byl chybějící díl reklamován a prodejce reklamaci neuznal z důvodu, který píšete, tak bych se obrátil na ČOI. Také by Vám mohly pomoci stránky www.vasestiznos­ti.cz, kde dTest kontaktujte prodejce se stížností, kterou přednesete.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
JežíšKristus

Souhlasím s ČOI

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

před 1161 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek