Zdravím Vás,
mám dotaz.....
pokud zakoupím zboží s potvrzeným záručním listem bez prodejního dokladu, lze uplatňovat záruční opravu i tak. Tedy jen s potvrzeným záručním listem.
Díky za informace.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4383 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Rozhodující je záruční list. Nepotřebuješ prodejní doklad. Někdy prodejní doklad nahrazuje záruční list – to platí třeba u nás.
0 Nominace Nahlásit |
asi tedy jak kde- ale mělo by platit
Hlášení reklamace:
• Podkladem pro reklamaci vadných výrobků je vždy prodejní doklad
o zakoupení výrobku
(paragon, účet, faktura) a řádně vyplněný záruční list.
• Záruční doba začíná běžet ode dne zakoupení výrobku, potvrzeného
na prodejním dokladu
a záručním listu s uvedením názvu prodejce a data prodeje.
• Reklamace musí být vždy uplatněna v místě nákupu výrobku
0 Nominace Nahlásit |
Učet mít nemusíte. Musíte prokázat kdy, a kde jste to zboží zakoupil,
což jde i třeba výpisem z účtu. Takže pokud máte řádně vyplněný
záruční list s razítkem a s datem prodeje, nepotřebujete žádný
účet.
Doplňuji:
Já jsem napsala to, co říkají české právní normy, to je pro vás
podstatné a tím se řiďte. Pokud bude prodejce tvrdit něco jiného porušuje
tím zákony a vy se můžete obrátit s podnětem na ČOI.
Upravil/a: zzzzz
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek