Zdravím! Koupil jsem tři měsíce starý notebook pro přítelkyni. Nebudu udávat značku, byl zlevněný z 8200 na 4700. Říkám si, že je to dobrá cena, 21 měsíců záruka, ještě jsem pro něj jel osobně z Olomoucka do Brna. Prodávající vypadal seriózně, kolega prý jel na 3 roky do Spojených států a nezaplatil dluh, tak mu dal notebook místo peněz (peníze na dluh neměl). Po 14 dnech s počítačem začaly problémy (podle fór docela časté). Nic hrozného, ovšem nepříjemné – začal se sám od sebe vypínat, a to tak, že normálně odhlásil Windows a vypnul se standardním způsobem. žádný virus, žádné přehřívání, nic, takže asi deska. Někdy se vypnul za 5 minut, někdy za půl hodiny, ale téměř vždy. Takže jsme jeli do Brna reklamovat notebook… z prodejny nás poslali někam do Slatiny, kde je servis (značky), takže jsem tam jel sám, abychom neplatili (drahou) brněnskou MHD dva. Nechal jsem jim tam notebook na svoje jméno a prý se ozvou. A dnes mi napsali e-mail, jestli souhlasím s opravou za 6500!!! Jestli prý ne, tak 800,– za diagnostiku. Prý „zjištěna kapalina v počítači“… jenom se to vypíná a dávají tam díly za 6500 (měnili by asi osm dílů včetně víka, základní desky a paměti RAM)!!! A ještě neuznají záruční opravu. Tvrzení proti tvrzení, co s tím? Já jsem si jistý, že těch 14 dní předtím, než začaly problémy, do počítače žádná kapalina nenatekla, navíc jsem ten počítač měl půjčený skoro týden z té doby na služební cestu, protože můj se pokazil pozáručně. Ještě mi kolegové ve vlaku pochvalovali, jak dlouho na tom můžu dělat bez nabití (prakticky celou cestu z Berlína do Prahy). No a při nákupu jsem kvůli případnému poškození notebook prohlížel a klávesnice byla naprosto čistá, jediný vzhledový problém bylo poškrábané víko, ale docela přiměřeně, běžným používáním. Jinak vypadal notebook jako nový.
Máme teď dvě možnosti:
Je tu ještě nějaká jiná možnost? Co jim mám odepsat? (mám se ozvat co nejdřív s tím, jestli chci notebook nechat opravit u nich nebo poslat za 800,–)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4449 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
V servise majú pravdu, vyliatá kvapalina do počítača ruší
záruku – závada vznikla nedbalosťou užívateľa nb. To, že ste pri
prehlidke počítača nič nevideli, neznamená že to nie je pravda.
Moja skúsenosť:
objavila som nb, z ktorého pri prevrátení vytiekla kvapalina (malinovka).
Vysušila som ho a počítač pracoval ešte asi 10 mesiacov, potom zomrel. Zo
zvedavosti som ho rozobrala a za tú dobu niektoré kovové spoje zhrdaveli a
vytvorili mikroskopické odpojenia. To je zrejme aj váš prípad.
Môj názor: diagnostiku budete musieť zaplatiť a počítača sa zbavte, už
nebude spoľahlivý.
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |