Avatar uživatele
Pepa Fajda

Zdravím, mám dotaz ohledně daňové vratky

Dělal jsem 6 měsíců na DPP a v únoru jsem si přes zaměstnavatele podával daňové přiznání. Už tam ale nepracuju a smlouva mi skončila na konci února. Jak je to pak s vyplácením daňové vratky? Na internetech jsem našel, že to chodí v dubnu s výplatou za březen ale jak se to řeší, pokud jsem tam v březnu nepracoval, může mi to furt přijít samostatně od zaměstnavatele?

Zajímavá 0 před 959 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Pepa25

Přes zaměstnavatele se nepodává daňové přiznání, pouze zúčtovává daň. Výpočet a vratka daně provede zaměstnavatel nejpozději v březnu (v březnové výplatě), ale pokud jste skončil dříve, je možné, že to udělali už v poslední (únorové) výplatě. Nejprve si kontrolujte poslední výplatnici a pokud tam vratka nebude, tak se zeptejte účetní zaměstnavatele. Je také možné, že to pošlou v termínu březnové výplaty jako samostatnou platbu.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek