A na to se musíš ptát!? 🙂
Stav pneumatik a ráfků.
Stav carrosserie, tj. zda nemáš prasklý rám, nebo nemáš ostré hrany,
které by mohly bezprostředně ohrozit provoz na pozemních komunikacích.
Zda má vozidlo předepsaná zařízení k osvětlování a světelné
signalisaci, schváleného provedení, umístěné a zapojené v souladu
s příslušným předpisem Společenství – zde, s největší
pravděpodobností (neuvádíš kategorii vozidla), v souladu s předpisem č.
53 Evropské hospodářské komise Organisace spojených národů –
Jednotná ustanovení pro schvalování vozidel kategorie L 3 z hlediska
montáže zařízení pro osvětlení a světelnou signalisaci. To jest, ku
příkladu, zda má vozidlo předepsaný, a zároveň povolený, počet
potkávacích světlometů, zda jsou světlomety umístěny v předepsané
minimální a maximální výšce, zda světlomet vyzařuje jednotné evropské
assymetrické potkávací světlo, nebo evropské symetrické potkávací
světlo, zda je paprsek jednotného evropského assymetrického potkávacího
světla nastaven v předepsaném procentu sklonu pod referenční osou
světlometu, zda je paprsek jednotného evropského assymetrického
potkávacího světla nastaven v pomyslné střední rovině vozidla, a pokud
jde o pár, jsou-li vyrovnány stranově k pomyslné střední rovině
vozidla. Zda má vozidlo předepsaný počet zařízení s vratným odrazem,
zda jsou správného druhu a správně umístěna. Zda elektrická výstroj
vozidla splňuje požadavky pro elektrickou výstroj vozidla z hlediska
elektromagnetické kompatibility (předpis č. 10 Evropské hospodářské
komise Organisace spojených národů – Jednotná ustanovení pro
schvalování vozidel z hlediska elektromagnetické kompatibility).
Zda má vozidlo předepsaný počet zařízení pro nepřímý výhled, zda
zařízení vozidla pro nepřímý výhled jsou schváleného provedení a
umístěna a seřízena v souladu s požadavky.
Zda má vozidlo předepsaný druh a počet brzd, zda jsou brzdy funkční a
dosahují požadovaného brzdného účinku.
Těch věcí je, přirozeně, mnohem víc, to je jenom demonstrativní výčet technických požadavků na vozidla, která podléhají schválení typu, nebo jednotlivému schválení, a pravidelným kontrolám.
To, že jde o elektrický motocykl, přeci není nijak relevantní, odpadá akorát tak problém s výfukem, ne? 🙂
0 Nominace Nahlásit |
To stejne co u spalovaciho skutru. U motorek se obvykle kontroluje jen to, jestli vsechno sviti/blika/troubi, rozmery kol a pneu (pripadne hloubka dezenu), cislo ramu a to je tak zhruba vsechno, pokud motorka neni nejak upravena.
0
před 750 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek