Jsem novopečený majitel automobilu Fiat Scudo s motorem 2,0 JTD 120 (najeto 170 000 km). Překvapilo mě, že při prvním mrazu, přibližně – 10 °C, motor nastartoval až na druhý pokus při relativně dlouhé době startování, řádově cca. deset sekund. Před tím jsem měl starý VW Transporter a ten nastartoval i při „dvacítkách“ po nažhavení na otočení. Zajímali by mě zkušenosti majitelů, zda je to normální nebo to mám začít řešit. Dále by mě zajímalo, zda by mi palubní počítač hlásil vadu žhavících svíček. Tankuji převážně v Rakousku, takže nekvalitní naftu bych vyloučil.
Zajímavá 0 před 3651 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Netuším, jestli závadu žhavičů hlásí kontrolka – ale pokud to
dáš na diagnostiku, měla by to odhalit.
Jinak – 10 s startování nepovažuju za normální a vidím problém
právě ve žhavičích, pokud ne, zkontroluj palivový filtr, tlaky,
vstřikovače (asi v tomto pořadí…).
😉
0 Nominace Nahlásit |
co bys chtěl vždy´t je to Fiat.
Doplňuji:
a čím novější auto tím větší křáp.
Upravil/a: honza19hk
0 Nominace Nahlásit |
Dle tohoto katalogu http://citroen.carling.cz/files/Item/other/000174katalogcitroenjumpyvpvu1.pdf má citroen také starty bez žhavení..