Zdravím , jaké máte zkušenosti s reklamacemi u OKAY? Neumí opravit systém v tabletu za 3 týdny a ještě k tomu to posílají do Polska.. (-_-) , naposledy jsem kupoval něco v tohle obchodě, můžu říct že obchod je celkem průměrný , ale zarazilo mě docela to,že to posílají až do Polska,nemůže tu být někde jejich servis v ČR? Děkuji předem za odpovědi.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? briketka10 před 4353 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Na vyřízení reklamace mají ze zákona 30 dní. Jak si to udělají je
problém jejich.
http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/reklamacni_lhuty.aspx
5Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, anonym, anonym, briliant, skrz
před 4353 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
u OKAY mám dobré zkušenosti, když jsem reklamovala SCART
kabely vrátili mi hned peníze a nabídli mi jiné ty co patřily ke
zboží
co jsem u nich koupila ..
0 Nominace Nahlásit |
Jak a kde se to bude opravovat v záruce snad rozhoduje výrobce a ne
obchod.
Vybral jsi si z hlediska servisu špatnou značku.
1Kdo udělil odpovědi palec? briketka10
před 4353 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já mám u nich s reklamací pozitivní zkušenost. Asi před rokem jsem u nich reklamovala televizi a nakonec mi ji vyměnili za novou. Myslím si, že jim to ani ten měsíc netrvalo. Celkově u nich nakupuji ráda. Víc se to ale vyplatí přes eshop než přes internet, protože v eshopu se u nich dají uplatnit slevové kódy z https://slevovykupon.net/ :)
Já jsem nikdy v okay neměla problém s reklamací.. Je na to dána 30ti denní lhůta a kde si to opraví je uplně jedno, hlavně že to bude.. Já jsem kdysi reklamovala mobil mamce a opravili a pak fungoval dobře po celou dobu 🙂
Koukám, že je tu poslední dobou mnoho spokojených zákazníků.. to jsem rád, taky jsem byl spoko
No, co se tak koukám, tak jako tak i tak. Ale já to nechápu. Jako co ti lidi poposují… nechápu. Tolikrát jsem tam nakoupila a vždycky v pohodě.
Docela mě překvapuje kolik je tu „nespokojenců“, Já v okey koupil snad vše od robo vysavače až po lednicu a nikdy se nevyskytl sebemenší problém.. takže docela čumím
Jako taky teda koukám :-O Jsem překvapená… Já jsem byla spokojená vždycky, nikdy žádný problém a že jsem tam nakoupila hodně věcí.
Při reklamaci obývací stěny, jsem volala na zákaznický servis a reakce na mou žádost byla okamžitá. Za mne tedy vše v pořádku.
Slyšela jsem, že mají hrozně moc objednávek k vyřízení a měla jsem obavy aby přišlo zboží včas, ale strachovala jsem se úplně zbytečně.. do 4 dnů bylo zboží co měli skladem u nás doma, takže spokojenost. :)
taky si myslím, že je úplně jedno kam kdo co posílá, hlavně jak píšete podle zákona je 30 dní, já když jsem reklamovala, tak jsem to měla do 14 dní vyřízené a všechno úplně v pořádku, takže za mě dobrý, protože většina obchodů jede prostě 30 dní a neexistuje, že by to bylo třeba dřív
Já jsem si tam koupil noťas. Minulý týden zrovna. Měli nejlepší cenu za ten, co jsem chtěl a super. Hele, do tří jsem ho měl doma. A jako spokojenost se vším…
Z mého pohledu vše v pořádku. Slyšela jsem, že někdo od známého čekal delší dobu na objednávku od okay, ale díky tomu když se to nedodalo v termínu, tak dostal zpátky 120% toho co zaplatil.
Taky jsem to slyšela, kamarádka před časem objednávala vysavač a nedodali jej v termínu. Dostala jako kompenzaci 120% ceny zpátky. Fakt koukala jak tyto situace řeší, klobouk dolů! Já tedy když objednám, tak to mám za 3 dny doma.
Brillant to vystihl přesně, nedej na to , že do Polska a delší doba, koupil jsi u firmy a víc tě nemusí zajímat jak to provedou z hlediska záruky.