Myslím, že z takovéhoto popisu nikdo nedokáže po netu určit závadu. Ono když se něco pokazí tak to vždy je z ničeho nic. Jede to a najednou už nejede.
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, aliendrone
před 1578 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nečekeáš, že ti někdo opraví TV na dálku, aniž by ji čeknul, že ne? ;) :D :D
Nojo, to je u dnešních spotřebičů běžné, modli se, aby cena opravy byla taková, že se oprava vyplatí. Známá koupila lacinou pračku (asi za 8k) a po necelých 3 letech jí odešel simering a vnitřní ložisko. Koukal jsem na to, ale opravu bych nedal bez VELMI speciálního vybavení.
Musíš ROZŘÍZNOUT plastovou vanu, abys dostal ven buben a mohl ty krámy vyměnit – to je ještě v poho, ale pak to musíš z5 dát dohromaty tak, aby to drželo [svařit a vyrobit šroubové dodatečné šroubové spoje], což profíci dělají na dílně, nikoliv na místě. Oprava (včetně převozů, práce a dílů) prostě pod 5k NEJDE a to nikde nemáš jistotum, že se vzápětí na pračce nepodělá něco JINÉHO (a ono obvykle ANO, tedy DALŠÍ investice), tudíž je výhodnější koupit NOVOU pračku. BTW – takto se dnes dělají téměř VŠECHNY pračky.
A tak je to dnes se vším, ekozelená prasata neřvou (možná JÁSAJÍ) a jdou si pro další příspěvky z našich daní.
Mám tip, je to sice nedostatečně ověřené (nwm to jistě, jen jsem to slyšel od lidí, teří by o tom MĚLI něco vědět). Spousta fabrik při výstupní kontrole hodnotí své produkty, které následně s ohledem na možnost pojištění/prodlouženíé záruky předem roztřídí pro prodejce na ty, na které LZE poskytnout prodlouženou záruku (třeba na 5 let, pokud si ji připlatíš) a pak na ty „horší kusy“, jež se prodávají zákazníkům, kteří si prodlouženou záruku k výrobku nezakoupí. Mnozí by se pod toto tvrzení klidně podepsali (neměl pojištěno a za 2–3 roky ŠLUS), měl pojištěno a výrobek pracuje třeba 10 či více let). :)
Z mé zkušenosti to BEZ vyjímky platí (vždy si připlácím prodloužení záruky na maximum), ale může se jednat i jen o koincidenci. Nekupuji „absolutně noname“ zboží a ani to z lowend cenové sorty, takže možná proto. Uvádím to jen pro zajímavost, ale každý s kým jsem se o tom bavil souhlasí, že „na tom něco bude“. Tož asi tak. ;) :D :D
0 Nominace Nahlásit |
Jsem skvělý diagnostik i nadálku. V podstatě mi stačí vědět jen jestli funguje i zásuvka kam si televizi připojil. Pokud funguje, tak vím přesně co tomu je..... je to rozbité.
0 Nominace Nahlásit |
TVL, to je teda dotaz.
Jak to máme vědět? Proč myslíš, že servisáci jezdí a počítají si
peníze za zjištění závady?
Protože to většinou nejde zjistit na dálku bez nějakýh průzkumu.
Prostě zavolej servis nebo ji tam odvez,
0
před 1578 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Alien: " Mnozí by se pod toto tvrzení klidně podepsali (neměl pojištěno
a za 2–3 roky ŠLUS), měl pojištěno a výrobek pracuje třeba 10 či více
let). :)"
tak u mně: neměl pojištěno a 2 roky a 2 týdny (ložisko pračky – jak
píšeš)
měl extra záruku a 2roky a 2 měsíce topné těleso (nálepka s extra
technologií prodlužující 10× životnost topného tělesa byla ještě
nalepena), po cca 7 letech od koupě odešla klička otvírání a uhlíky
v motoru (stálo mně to pár hodin shánění, klička několik hodin na
provizorní opravu, litr za náhradní díly, pár hodin zas na definitivní
opravu)… po dalším roce vytopená koupelna – spadla napouštěcí
hadička z vaničky na prášek, vnitřek pračky komplet vystříkanej –
vysušeno vč. elektroniky a zatím šlape.
Ale už to asi má nahnutý… Nicméně značka u mně má v tomto případě
plus – pokud za normální cenu bude zas nabízet 7 let záruku,
zůstanu věrný