Odpověděl/a – 7.únor 1:31
Bývalo, že se volali rovnou hatiti (150). 😉
Dnes ÚDAJNĚ je lepší volat rovnou na IZS (112 (kdysi „přesný čas“ po
telefonu) – celoevropsky), protože tam mají lepší přehled
o aktuálních kompetencích jednotlivých složek systému (co náleží komu)
a měli by „všechno obstarat sami“. IZS se může volat k jakékoliv
mimořádné události (od Autonehody
k Zatracené potopě světa). 🙂
Jen tak na okraj – je to ode mne „jen teorie“ (chápej, vlaky by TAKÉ MĚLY jezdit dle jízdního řádu, nejsem ale tak blbej, abych na to spoléhal 😕 ) , ještě jsem volat IZS nikdy nezkoušel. 😉 😁 😁
Odpověděl/a – 7.únor 1:34
Bývalo, že se volali rovnou hatiti (150). 😉
Dnes ÚDAJNĚ je lepší volat rovnou na IZS (112 – celoevropsky), protože
tam mají lepší přehled o aktuálních kompetencích jednotlivých složek
systému (co náleží komu) a měli by „všechno obstarat sami“. IZS se
může volat k jakékoliv mimořádné události (od
Autonehody k Zatracené potopě
světa). 🙂
Jen tak na okraj – je to ode mne „jen teorie“ (chápej, vlaky by TAKÉ MĚLY jezdit dle jízdního řádu, nejsem ale tak blbej, abych na to spoléhal 😕 ) , ještě jsem volat IZS nikdy nezkoušel. 😉 😁 😁