Avatar uživatele
gecco

A ještě mám dotaz… Mazda 6, motor 2,2 (175\AT6) – low oil pressure…??

Oleje je dost, skoro až moc…
:-O
Dá se s tím dojet???
Jak daleko, jak rychle (jak točit? – umožnuje to i ´manuální´ řazení)…
CCa 2000 do pravidelné servisní prohlídky (výměna oleje etc.).
___
Prosím o konkrétní zkušenosti nebo znalost, akutní situaci ´vyřešil´ odtah a servis…
___
A – jako obvykle, děkuji předem (i posléze)…
😉
_____________­________________________­_________
Ano, ten nápis znamená „nízký tlak oleje“ – ale ani servisník mi nedokázal říct, zda je skutečně někde málo oleje anebo se jedná o závadu spočívající v tom, že řídící jednotka vyhodnotil olej jako už příliš znečištěný pro další provoz (obé se projevuje jednou kontrolkou)…
Takže se mi spíše jednalo o konkrétní zkušenost s tímto motorem…
😉

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: gecco

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? redy, briketka10, zzzzz, marci1 před 2833 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

Odpoveď byla označena jako užitečná

Předpokládám, že se jedná o výstražný nápis. Já bych s tím nejel.
Nemusí se nic stát ale může a pak je to drahé.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?gecco Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
carlosbomber

Pokud i svíti kontrolka, tak už se musí podívat do paměti závad v řídicí jednotce. tam by ta chyba měla být podrobněji popsaná.
Taky můžeš zkontrolovat olej a zjistit stav, pokud tam je měrka.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
gecco

kapitáne – promiň – mosoj odpověděl dřív…
A líp…

před 2833 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

carlosbomber…
Mňo…
Máš ode mne bod – zato, že´s odpověděl…
___
Ale – myslím a doufám, že jsem to napsal jasně…

  • zkontroloval jsem olej – a bylo jej tam spíše víc
  • když se ti rožne (rozsvítí – pro ´pražáky´) kontrolka na cestě, nezkontroluješ si paměť řídící jednotky (leda bys byl šílenej servisák s počítačem a statistikami v kapse)
  • myslíš, že su ´debil´???

___
Závada byla vyřešena odtahem do značkového servisu a jeho následnou prací…
___
Ptal jsem se, jestli má někdo konkrétní zkušenost s konkrétním autem s konkrétní motorizací (a převodovkou) – abych, případně, příště, nemusel ten servis řešit v kdovíkteré řı*i o půldruhé ráno s autem plným kdovíkoho a kdovíčeho a ve sněhové fujavici…
___
OK?

před 2833 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

Kapitáne – jak už jsem psal, řešil jsem to odtahem do značkového servisu, taky už jsem si jednou přidřel ojnici na klice (ještě na Š105)…
😉

před 2833 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek