Tento akumulátor by som chcel použiť na napájanie smerových svietidiel (blykačov):
https://www.tipa.sk/sk/bateria-olovena-12v-08ah-vipow/d-134949/
Na každej strane vozidla by boli dve blykače (predný zadný). Mojou otázkou by bolo, či tento akumulátor stačí na súčasné napájanie dvoch LED blykačov a polovodičového prerušovača:
https://www.motokramok.sk/prerusovac-smerovky-12v-21w-skoda-cz
Na stránke je uvedený len maximální proud zahájení, ale nie prúdový výkon. Vozidlo by nebolo používané pri mínusových teplotách, takže akumulátor by pracoval len pri teplotách nad nulou.
Zajímavá 0 před 750 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Dve minuty na googlu.. pod 0,2A
Zdroj: https://shop.atoselektro.cz/baterie-olovena-12v-0-8-ah-vipow-bezudrzbovy-akumulator_d72339.html
0
před 750 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Proudový výkon jako veličina neexistuje. U baterií se udává kapacita v Ah, nebo mAh.
0
před 750 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Možná by pomohla kutilská poradna, je to tento web:
Zdroj: https://kutilska.poradna.net/?page=4
0
před 750 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Doplňujem text: mám na mysli maximálny prípustný vybíjací prúd. Pri počítaní z vnútorného odporu akumulátora, čo je 210 mOhm = 0,21 Ohm, mi vychádza: I = U/R = 12/0,21 = 57 A. Potreboval by som ovšem vedieť, aký môže byť jeho reálny maximálny prípustný vybíjací prúd.
To mi je jasné, že vybíjací prúd závisí od záťaže, ale nemôžem tam zaradiť takú zátež, pri ktorom vybíjací prúd prekročí maximálnu dovolenú hodnotu. Preto by som potreboval vedieť aspoň orientačne, že aký je maximálny dovolený vybíjací prúd v tomto prípade.
Já tam tedy nic zajímavého neobjevil… poslední řádek? Jako „ –
Kapacita po 9 měsících skladování: 64%“
Jediné co v popisu vypadá zajímavě je „maximální proud zahájení“
což ale popravdě nevím co znamená.