Avatar uživatele
plavcik

CAT S53 nefunguje platba kartou v mobilu

Máte někdo zkušenosti s odolným mobilem Caterpillar CATs53 ? Hlavně mi jde o placení kartou přes NFC.
Jde mi o to, že jsem tam měl v google peněžence uloženou bankovní kartu a normálně přes NFC platil u obchodníků . Před časem začaly problémy , nešlo zaplatit tou kartou, u pokladny nebylo moc času to zkoumat, tak jsem nějakou dobu toto neřešil a platil buď fyzickou kartou nebo spíš hotovostí. Ale chtěl jsem to nějak zprovoznit tak jsem po několika neúspěšných pokusech a taky možnosti odebrat kartu a znovu ji přidat zvolil reset zařízení do továrního nastavení (to je peklo vše pak znovu přizpůsobovat ale budiž) . Po resetu jsem navštívil bankomat svojí banky, nechal si vygenerovat kód pro aktivaci aplikace banky , v té jsem zažádal o zapnutí google pay a přidání karty do ní . Po ověření aplikace google pay vykopne hlášku "Toto zařízení nelze nastavit pro placení přiložením . Zařízení nesplňuje bezpečnostní standardy pro bezkontaktní platby. Je rootované nebo nemá certifikovaný software "
S tou kartou kdysi šlo platit celkem běžně. V bance problém není, vypadá to na problém telefonu.
A tak moje otázka zní, jestli lze to placení kartou zase zprovoznit. Rootovaný telefon si myslím nemám. Leda by to provedl prodejce (o čemž pochybuju ) . Certifikovaný software bych mít měl podle PlayProtect . NFC je zapnuté a reaguje pokud přiložím k němu bankovní kartu.
Napadlo mě že pokud by někdo měl stejnej typ telefonu a dělalo mu to totéž, mohl by mě nasměrovat co s tím a kde byl zakopanej pes. Zkusím se zeptat v bance, jestli klienti nehlásili s tímhle telefonem problémy (ale pochybuju o tom)
Děkuji za každej nápad a radu.

Zajímavá 0 před 130 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
CAT user

Ahoj,
Mám stejný problém už asi týden… A řešil jsem přes podporu Google, ale ani tam nic nevyřešili. Cca před dvěmi nebo třemi měsíci jsem četl, že Výrobce CAT telefonů zkrachoval, je tedy možné, že neodeslali software na certifikaci…

Zdroj: https://mobile­net.cz/clanky/ra­na-pro-odolne-telefony-konci-vyrobce-modelu-znacky-cat-49737

Upravil/a: CAT user

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
CAT user

Tak mi ještě na mou zprávu, že výrobce zkrachoval odpověděli toto

"Je mi líto, že jste měli problémy s bezkontaktní platbou.Chápeme, že je to pro vás nepříjemné, a omlouváme se za případné nepříjemnosti­.Ujišťujeme vás, že se pokusím vám pomoci a společně problém vyřešíme.

Při kontrole vašich údajů jsme si uvědomili, že byste mohli provádět bezkontaktní platby a momentálně to nefunguje.

To znamená, že službu Google Pay už na vašem zařízení nelze používat, protože výrobce zařízení je v konkurzu, a proto vám chceme nastavit bezkontaktní platby na jiném zařízení.

Děkujeme za pochopení."

Avatar uživatele
plavcik

Děkuji za zprávu. A tohle vám tedy odpověděla podpora Google? Je to trochu „lámané“ , ale budiž. Čili jinými slovy, jakoby to vzal čert. A my co jsme vyhodili peníze za ten telefon můžeme jen polknout na sucho.
No nic asi to tedy odpiskam a na ten servis ani nepůjdu, nemá to nejspíš smysl. Upřímně mě to štve , belt ten telefon starej 4roky třeba , tak ještě se to dá pochopit, ale rok po koupi nového je to ostuda výrobce. S tím ale my nic nenaděláme. Díky za informace a přeji Vám hezký zbytek prázdnin !

Avatar uživatele
plavcik

Děkuji za zprávu. No že CAT zkončil jsem věděl . Ale co je divný, že když skončili, tak že aspoň nedobíhá ještě nějaká technická podpora, když jsem si před rokem koupil telefon a ne zrovna levnej, tak jsem neočekával že do toho hodějí vidle tímhle stylem. Určitě tenhle problém řeší spousta uživatelů tohohle telefonu. Přeci si někdo nekoupil telefon s NFC aby tu kartu v mobilu nepoužíval… Vždyť přeci když si koupíte auto, který se už nevyrábí, taky se na něj ještě nechají sehnat náhradní díly.
No a co vám řekli na tej podpoře google ?
Dnes jsem byl v bance v domění že si klienti na tohle stěžovali a jak to vyřešili. Bohužel, v bance se mi vysmáli, že z jejich strany je vše vpořadku . Bohužel přístup banky vůbec nebyl individuální a prozákaznický ,
Ještě zkusím navštívit servis a dám pak info, jesti jsem tam pochodil. Až budu mít cestu kolem nich, zkusím se tam poptat https://www.vspda­ta.cz/servis/ca­terpillar
Další věc co mě napadla, že by se to snad dalo řešit platební nálepkou nalepenou na mobil, ale nevím jestli se tohle řešení ještě používá, příliš to nesleduji.

Avatar uživatele
martindvorak

Dotazoval jsem se na VSP data. Řeší bohužel pouze HW záležitosti.

Avatar uživatele
plavcik

Díky za zprávu, na to VSPdata jsem se popravdě vykašlal. A kartu v mobilu odpískal. Už jsem to nechtěl ani moc řešit a vracím se k hotovosti a plastové kartě.
Ale je dobré vědět že tam řeší jenom hw . Třeba tahle informace pomůže někomu dalšímu, kdo řeší něco podobného .

Avatar uživatele
CAT user

No postupně jsem jim poslal vše co chtěli. Screenshot hlášky co mi to píše, když se snažím platit… Potom výrobce a model telefonu a verze aplikace peněženka, verzi androidu, verzi Google play.
Odpověděli toto…
"Ve vašem zařízení se pravděpodobně nezdařila kontrola zabezpečení nebo kompatibility. Zde je několik možných příčin:

Zařízení je rootované.
Zařízení má odemknutý bootloader nebo vlastní ROM.
Výrobce zařízení neodeslal software zařízení společnosti Google k certifikaci.
Na tomto zařízení bohužel nelze službu Google Pay používat. Můžete zkusit provést transakci znovu na jiném zařízení."

Vím, že rootované zařízení nemám, ani odemčený bootloaderu, ani vlastní ROM.
Takže zatím s sebou nosím kartu fyzickou
Nálepka by mohla fungovat, ale jak píšete, je to poměrně drahý telefon a ta funkce tam je…

VPS data znám, posledně mi měnili sklo a reproduktor

Nový příspěvek