Objednala jsem si zboží ze zahraničí, která byla 7.3. odeslána. Co
vím, tak jiným lidem z ČR z toho e-shopu přišla do 4 dnů, já už
čekám 13. Napadlo mě, že se třeba někde zatoulala, ale je taky možnost,
že už je na poště, ale nedali mi upozornění k vyzvednutí (což se tady
stává). Kam mám zavolat, abych zjistila, jestli mám zásilku už
připravenou k vyzvednutí? Na zákaznickou linku, na ústřednu nebo na mojí
pobočku? Nerada bych, aby ji poslali zpátky s tím, že jsem si ji
nevyzvedla..
Doplňuji:
číslo zásilky nemám, to je ten problém. Nevím tak vůbec, kde zásilka je,
proto to chci řešit telefonem. Nechci se na poštu táhnout s tím, že tam
budu stát hodinu frontu a oni řeknou, že tam balík ještě není.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: nabocklisha
Zajímavá 0 před 4659 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
nejjistější bude na poštu osobně zajít – na okýnko s výdejem oznámených zásilek. Je možné, že Vás nezastihli doma, a zatímco dříve vypisovali oznámení o uložení zásilky a házeli ho příjemci do schránky, dnes se s ničím takovým mnohdy neobtěžují. Takže je možné, že to dávno leží na poště a Vy o tom nevíte…
0 Nominace Nahlásit |
Jestli znáte podací číslo zásilky, zkuste na stránkách ČP „sledování zásilek“…
4Kdo udělil odpovědi palec? aramah, iceT, pusinka50, Michal Kole
před 4659 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vidím, že nikdo nebyl schopen správně odpovědět a proto uvedeme věci na pravou míru. Prvně je potřeba si zjistit číslo zásilky, ideálně napsáním e-mailu e-shopu, ze kterého se objednávalo zboží, případě vyčíst za faktury co by měla dojít k objednanému zboží na zadaný e-mail při objednávce. Pak už jen stačí dojít na svou dodací poštu v místě bydliště, respektive na tu poštu, která je dodací poštou pro místo určení, tedy Vaše bydliště. Pokud zásilka nedošla, chce to prvně řešit s e-shopem ne s poštou. Vy jste nic nezaplatila a na poště Vám řeknou, že taková zásilka nepřišla nebo je na cestě. Díky pod.číslu lze zásilku vystopovat. Není dobré dát na to co lidi říkají, ale na to jak se ve skutečnosti věci mají. Tedy čekat pokud nepřijde. Pokud byla odeslána, tak určitě přijde, pokud ne, pak se podá reklamace a v rámci reklamačního řízení už vyrozumí celou věc na poště.
0
před 4658 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek