Avatar uživatele
Mp2

Lze vymáhat částku za dopravu, když jsem nedostal oznámení o vyzvednutí zásilky a ČP ji vrátila odesilateli?

Nevyzvednuti zásilky z shopu

Objednal jsem si zboží na dobírku přes..... No… Českou poštu (nekamenujte mé)
22.3. Bylo zboží objednáno
25.3. Mi prisel mail, že bylo odesláno..
18.4. Mi napsal majitel eshopu, že se mu vrátilo zboží s poznamkou – nevyzvednuto. Že v tom prý má peníze za dopravu a za vraceni..

Pošta mi vždy chodí, telefon jsem také uvedl..
Nikdo nevolal, ve schránce nic.. Doma vždy nékdo byl..

Nevyzvednuti zboží neznamená odstoupeni od obchodu.
Já od něj tedy ani odstupovat nechci, nechám to poslat znovu PPLkem.

Není tu možnost nějakeho vymáhaní částky za dopravu ?
Já to bral tak, že se na mě buďto vykašlal a nic neodeslal nebo přeprodava zboží z Číny a tudíž mu do 2–3 mesicu dojde, on ho přebali a pošle ho o 1/3 dráž..

Zboží objednám znovu přes jiného dopravce. Doručí mi ho, já ho zaplatím. Starý obchod bude ale stále trvat. 14 dni vlastně už uplynulo.

Normálně bych to nechal být, ale chci mít jistotu, že pan majitel není vychcánek a neposlal do na poštu bez toho, aby mě o tom pošta informovala (to totiž jde..)

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2025 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ivzez

Lhůta 14 dnů se počítá od převzetí zboží.
(Podle mne nemohla uplynout, protože Vám pošta zboží nedoručila.)

Neobejdnávejte zboží znovu, trvejte na doručení, protože Vám zboží
nebylo doručeno. (Problém s poštou by si měl vyřídit prodejce → měl
by reklamovat neposkytnutou zaplacenou službu.)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Stejnou zkušenost mám také, a jistě tisíce dalších lidí, berte to prostě jako ponaučení, že příště se vyplatí nechat to hodit na nějakou nejbližší Úloženku nebo Zásilkovnu, to funguje vždy spolehlivě a na uložený balík VŽDY upozorňují SMSkou (a to klidně i několikrát po sobě pokud napoprvé zapomenete), tohle bohužel česká pošta obvykle nedělá a v kombinaci s přetěžovanými pošťáky kteří jsou přetlakem nic neřešícího vedení nuceni zásilky de facto nedoručovat to holt dopadá tak jak to všichni na vlastní kůži známe … hlavně že se každá pobočka pošty podobá spíš koloniálů kde se na vás valí bankovní služby a losy ze všech stran, jako by se samotným doručováním neměli dost práce 🙂

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Arne1

To je problém s Českou poštou. Stále jen házejí do schránky lístečky že nemohli doručit. Přitom zaplacené je doručení do rukou (doma).

před 2025 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek