Jak kde. V některé firmě jde v pdostatě o sekretářku, v jiné tato pozice spojena s účetnictvím, v jiné s personalistikou, v další s firemní recepcí, …
Obecně lze předpokládat převahu administrativy, telefonátů,
oragnizační práce apod.
Doplňuji:
Oprava:
… v podstatě …
Upravil/a: ivzez
1Kdo udělil odpovědi palec? Jana Švihlov
před 4487 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dělá to, co je zrovna potřeba. Ať už si pod tím představíš cokoliv 😁 . Já jsem o ní taky přemýšlel, protože mám práce, že nevím, kam dřív skočit, ale manželka mi ji dost razantně zakázala 😁 . Takže mi pomáhá virtuální asistentka , a ta ženě nemůžu vadit 😁 .
1Kdo udělil odpovědi palec? Jana Švihlov
před 150 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na tom , kohoje osobní asistentkou. Většinou vše co je potřeba. Dříve se tomu této funkci většinou říkávalo administrativní pracovnoice a nebo sekretářka.
0
před 4489 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jednoduše řečeno je to podle toho, co si sama vyjedná ve smlouvě. Tady se o tom trochu píše: https://kvalitneseo.cz/uncategorized/nestihate-administrativni-praci-sjednejte-si-pomoc-u-virtualni-asistentky/ dneska se tomu hlavně říká „virtuální asistentka“, dříve to byla osobní asistentka a ještě před tím klasická sekretářka, která fungovala třeba i pro více lidí. Ve zkratce řečeno zajišťuje drobnou agendu, plánuje diář, sjednává schůzky. Ale znám i asistentky, které svým klientům nakupují. Výhoda té virtuální je v tom, že to můžou dělat z domu. 😉