Může to být různé, od baterky – je slabá, uhlíky na startétu je třeba vyměnit, cívka, ale jak to popisujete, myslím, že bude chtít vyměnít uhlíky, popřípadě poklepad kladivem na startér a obnoví se kontakt.
0
před 5090 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To také můžete vyměnit celé auto.
Je slabý ( starý, nebo málo nabitý AKU ). Při mínus dvaceti je kapacita
AKU tak na cca 40% skutečné hodnoty. Ne štítkové – té kterou skutečně
má za normální teploty. To platí i pro nové AKU. Zkuste baterii dobít.
Pokut to bude dělat stále, pak nezbývá nic jiného než koupit nový AKU,
nebo těsbě před startováním připojit na nabíječku a pak nastartovat.
Můžete také před nastartováním na chvilku zapnout ventilátor topení. AKU
se zahřeje a zvýší se kapacita. To platí ale jenom pro ještě jakž takž
dobré AKU.
0
před 5090 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
klidně 10 různých závad, od prkotinky až po tisícovkové opravy.
Přirovnám to k této větě:
mám na ruce pupínek od čeho to je?
0
před 5089 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zamrznuté auto vypadá úplně jinak. To co je psáno ráno při mínus dvaceti svědčí o silném mraze a slabší baterii. Velmi často je dobré sledovat předpověď počasí a parkujete-li venku- vyjměte baterii a přes noc ji nechte v bytě. Jinak je také dobré použít delší statovací kabely od souseda, kterému to startuje.
0
před 5089 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Poprosit souseda, kolegu aby pomohl se startovacími kabely. To je to
nejrychlejší řešení aby auto se alespoň ten den rozjelo, když se s ním
někum musí.
Když je čas, dělají se další „psí kusy“, třeba se akumulátor
opatrně polévá teplou vodou (bacha na kontakty a elektriku auta) aby se
zahřál a zvedla se mu trochu kapacita, motor přihřeje teplým vzduchem aby
se nahřál olej apod. Benziňák nestartovat „novinami“ jak se to dělalo
u starých nafťáků. U moderních motorů, kde rozvody jsou poháněny
řemenem není dobré roztahovat, roztlačovat, řemen může při pustění
spojky „nárazem“ na motor od kol přeskočit. když se roztahuje a auto má
katalyzátor, tak jen kousek a nešlapat na „plyn“, aby do katalyzátoru se
nedostal nespálený benzin ve větším množství.
No a potom se podívat jak je akumulátor nabitý. V hobby marketech se
prodávají i měrky elektrolitu pokud laik může akumulátor otevřít.
Popravdě – pokud se jedná o klasický osobák, benziňák a akumulátor je
starší pěti let, koupil bych si nový, pokud ještě nechci auto na jaře
prodat.
Osobně jsem si před lety koupil celkem kvalitní nabíječku a když je
mrazivé počasí, připnu ji na udržovací režim. Ale nestojím
na ulici.
Zdroj: život
0
před 5087 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek