Avatar uživatele
FlAsh_7

Co musí firma udělat, aby se stala značkovou?

Zajímavá 0 před 1828 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Téměř každá firma má svou značku. Aby však byla uznávána a její výrobky zákazníci řadili mezi značkové v dnešním slova smyslu, musí se dlouhodobě prosadit na trhu. Způsobů jak toho dosáhnout je spousta, žádný recept který by fungoval u všech neexistuje.

Upravil/a: Drap

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Edison

No to je zase hloupá otázka. Musí být originální a mít registrovanou ZNAČKU!

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Více než do výzkumu, vývoje a kvality produktu investovat do obecného oblbování klientů a marketingu. Klienti ji díky hlasitému marketingu začnou vnímat jako cosi vyjímečného, přesto že tomu tak často není. Protože ale jde o klienti kteří neumí kvalitu posoudit jinak než podle věhlasu, často se právě podle toho řídí a daný značkový produkt preferují.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

Uvedu příklad, existují u nás dva výrobci tzv. complete food (drinků které nahrazují kompletní stravu) … jeden MANA investuje především do marketingu, najímá drahé reklamní agentury které jim natáčí nalíčené opice ve skafandrech a podobné blbiny. Druhá PowderMatter investuje primárně do kvality a složení suroviny. Paradoxně tak ta druhá vykazuje lepší parametry ale její značka nemá takový věhlas, tzn. značkový produkt je i v tomto případě méně kvalitní, zbytečně dražší, ale přesto má lepší odbyt protože se lidé právě podle toho řídí a kvalitu suroviny podle jiných aspektů neposuzují.

před 1828 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

„Značkovost“ je tak do značné míry cílem a současně jediným produktem samotného marketingu, který s kvalitou zboží nijak nesouvisí, má však naprosto zásadní vliv na prodeje a tržní úspěch.

před 1828 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek