Téměř každá firma má svou značku. Aby však byla uznávána a její výrobky zákazníci řadili mezi značkové v dnešním slova smyslu, musí se dlouhodobě prosadit na trhu. Způsobů jak toho dosáhnout je spousta, žádný recept který by fungoval u všech neexistuje.
Upravil/a: Drap
0 Nominace Nahlásit |
No to je zase hloupá otázka. Musí být originální a mít registrovanou ZNAČKU!
0
před 1828 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Více než do výzkumu, vývoje a kvality produktu investovat do obecného oblbování klientů a marketingu. Klienti ji díky hlasitému marketingu začnou vnímat jako cosi vyjímečného, přesto že tomu tak často není. Protože ale jde o klienti kteří neumí kvalitu posoudit jinak než podle věhlasu, často se právě podle toho řídí a daný značkový produkt preferují.
Upravil/a: anonym
0
před 1828 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Uvedu příklad, existují u nás dva výrobci tzv. complete food (drinků které nahrazují kompletní stravu) … jeden MANA investuje především do marketingu, najímá drahé reklamní agentury které jim natáčí nalíčené opice ve skafandrech a podobné blbiny. Druhá PowderMatter investuje primárně do kvality a složení suroviny. Paradoxně tak ta druhá vykazuje lepší parametry ale její značka nemá takový věhlas, tzn. značkový produkt je i v tomto případě méně kvalitní, zbytečně dražší, ale přesto má lepší odbyt protože se lidé právě podle toho řídí a kvalitu suroviny podle jiných aspektů neposuzují.
„Značkovost“ je tak do značné míry cílem a současně jediným produktem samotného marketingu, který s kvalitou zboží nijak nesouvisí, má však naprosto zásadní vliv na prodeje a tržní úspěch.