2035 bude ten slavný letopočet. Pokud někdo volá po zdroji informace, česká masmedia tuto revoluční zprávu přešla mlčením. Neuvěřitelné. Zmínka je na dnešním Neviditelnem psu, rubrika “politický cirkus”.
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Odpovědi.cz, aliendrone, Daidal před 1226 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mno, tak jsem to čeknul a pro přesnost jde jen o automobilové motory. I tak je to průser, který bude mít VELMI TVRDÉ DOPADY na VŠECHNY, především ale na ty s nižšími příjmy. Dobře jim tak, budu se s radostí dnešním „tleskačům“ smát, až budou přemýšlet na tím, jestli si k snídani dají suchý chléb, nebo si ho rozmařile namažou margarínem (máslo budou používat jen na Vánoce). :)
Cena elektřiny bude GIGANTICKÁ, cena dopravy o nic menší (a logicky potažmo veškerého zboží/služeb). Nejkomičtější na tom je fakt, že NIKDO doposud ani nezveřejnil nějakou koncepci, KDE/JAK se doplní energetický deficit, který nutně vznikne vyřazením energie ropných paliv. Tohle ŽÁDNÉ větrníky a solární panely NENAHRADÍ, elektrárny na fosilní paliva se nestaví, nýbrž usilovně ruší a mluvit o energii atomu, to je koledování si o lynčování davem rádobyekologické lůzy! :(
Inu vrátíme se do dob, kdy auto znamenalo nemalý MAJETEK a jeho majitel/provozovatel byl „někdo“. :(
Fakt, že se to prezentuje „potichu“ není překvapující (pro mě). Takhle to je přeci se vším už dlouho. A kdyby šlo do tuhého (nepravděpodobné), tak si „náhle vzpomenou“ na nějaký ekvivalent Vrbětic a hnedle bude mít bezcenná lůza jiné zájmy. :(
0 Nominace Nahlásit |
Zbytečné obavy. Moje věštecká koule mi říká, že tak dlouho tady EU nebude. Velký křach se blíží…
0 Nominace Nahlásit |
Jen aby EK nelitovala. Podle mého mínění to není technologicky možné a druhá věc jsou omezené zdroje lithia a kobaltu potřebných pro výrobu baterií. Další věc: jak se pokryje obrovský nárůst spotřeby elektřiny a co to udělá s její cenou? Jinak česká média to mlčením nepřešla, i u nás příslušná debata probíhá. Dokonce i v tom směru, že auta na baterky jsou svým ekologickým dopadem horší, než ta se spalovacím motorem. Musí se počítat vše: od těžby, přes výrobu až po likvidaci odpadů. Není to trend jen EU, ale i světový. Jenom jsem takový blbec, který tomu nerozumí. Připadá mi to jako ty různé představy o hypersonických dopravních letadlech, ale jak by se ro dalo rozumně udělat, to nikdo neví. Rozumně v tom smyslu, kolik by stála letenka. Zní to ale hezky, že?
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
Experiment, který se nemusí vyplatit. Sami autoři neví, jestli se to vůbec podaří do toho roku splnit. Každý stát má jiné podmínky, mělo bychom volat po přizpůsobení požadavků, aby to nebylo pro danou ekonomiku likvidační. Jen mi přijde zajímavé, že Evropa na tohle tlačí, ale sama se na znečišťování podílí minimálně. Co dělá Čína, co dělá Rusko a USA?
0 Nominace Nahlásit |
EU už schválila celou řadu nefunkčních ptákovin.
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, GM, aliendrone, Daidal
před 1227 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je těžký nějak soudit. Na jednu stranu mi je z toho smutno, na druhou
stranu mi ten konec nevadí. Jo, tak je to nostalgie, prostě je fajn motor
pořádně natúrovat, na druhou stranu mě rozčilují řidiči, co mají svoje
vozidlo v takovém dezolátu, že jet za nimi, byť jen chvilku, je pomalu na
otravu, fakt lepší nevědět, co člověk v tu chvíli vdechuje za
fajnovosti. 🙂
V tuto chvíli jsou auta na elektriku docela na prd, hlavně z důvodu vysoké
ceny, menšího dojezdu a tak nějak té dobíjecím infrastruktury. To se do
té doby ve všech těchto věcech nepochybně zlepší nebo změní, např.
přijde vodík apod., toho se fakt nebojím.
No, a ta elektrika je fajn… nechcípne to, nemusíš řadit, zátah to má
super ve všech otáčkách, je to tichounký, kdo má domeček, bez problémů
si „natankuje“ doma… tak proč ne. Člověk nesmí být fanatická
„konzerva“ jen proto, že to nařídila ta nenáviděná EU. 😉
A jinak, pokud se ohánějí emisemi, tak by se měli zaměřit na leteckou a
námořní dopravu, čili s tímhle, že jako elektrický auťáky to CO2
vyřeší, ať na mě nechodí. 😉
3Kdo udělil odpovědi palec? Pepa25, aliendrone, Daidal
před 1227 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
0 Nominace Nahlásit |
Hlavně, aby byl dostatek čipů ;D
Nějak nás musí „usměrnit“, kdo ví, co všechno bude/přijde.
V českých masmédiích o tom „melou“, zejména poslední 2 – 3 roky.
Vpodstatě jsme všichni na tuto okolnost dávno připraveni. Přišel jen ten
poslední, očekávaný puntík. :)
Názor jednoho z odborníků jsem slyšela včera v TV (kolem zpráv).
Shodují se na tom, že elektromobily nejsou zrovna šťastné řešení.
Souvisí to s útlumem těžby uhlí a tepekných elektráren. Zátěž na
životní prostředí se „jen přesune jinam“. “IIdeální stav“ tj.
každý si dobije ze svých solárních panelů na střeše, tady nebude. :)
Vodík by je zatím příliš drahý, tak elektromobily budou „mostem“, mezi
spalovacími a vodíkovými motory. Omílají v masmédiích odborníci
Upravil/a: da ny
0 Nominace Nahlásit |
To znamená, že POŘÁDNOU káru na důchod si prostě odmyslíme, no… Fšak co, vozit nás může CHARITA, pokud se o nás nebude mít kdo postarat. Ta tady bude za každýho režimu. Takže u tříkrálové sbírky se jaksepatří chovejte, škrobi!
0 Nominace Nahlásit |
Tak ještě že plánují tak dopředu… 😂 Ono to ani jinak nejde. Nějak
se dohodnout, vykočirovát to a realizovat. To je v jejich případě
nemožné. Ale jsou to docela optimisti, když věří, že bude EU ještě
existovat.
K tomuto konkrétně žádný názor ani pocit nemám. Proč taky. Jejich
sliby, usnesení, rozhodnutí, „návrhy.“ To všechno jsou pomijivé a
nevyznamné věci, které mě reálné netrápí. Jejich omezování a
nefunkčnost stejně nebude mít dlouhého trvání. Si myslím.
0
před 1227 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Konec spalovacích motorů absolutně neznamená nástup elektrických. Ve světě je poněkud více látek a chemických procesů. Jaderné, vodíkové, dusíkové, … Hydrobusy začínají dominovat Bangladéši například. Problém je právě ta nedozírnost a krátkozrakost průměrného člověka.
0
před 1226 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Konec výroby aut se spalovacím motorem přijde mnohem dřív, protože technologický pokrok jde tak rychle dopředu, že za pár let si auto se spalovacím motorem koupí jen absolvent vysoké školy života, který dnes lajkuje na svém „fejsbůku“ názory Klause nebo Volného. Ti chytřejší si už dnes všímají jasného trendu, který je nezvratný – vlastně už dnes v roce 2021 se pohybují mnozí po městě rychleji a levněji pomocí elektrokoloběžek než řidiči aut se spalovacím motorem :)
Upravil/a: tvaruzekcz
0
před 1226 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zakazovat spalovací motory je zbytečně.
Je potřeba do nich jiné palivo.
Nejlépe s emisemi CO² neutrálními ( bioCNG, dřevoplyn, rostlinný olej).
Bez emisí CO² (vodík).
Upravil/a: Zuno
0
před 1133 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nevyužiteho komunálního odpadu je všude dost. Postavit komunální bioplynové stanice. Vyčistit bioplyn a jezdit na bioCNG. Není pro pohon potřeba ani elektřina.
Pepa25: Pan Ondřej Neff, zkušený spisovatel a novinář, samozřejmě pozná rozdíl mezi „navrhla“ a „schválila si“. 🙂
V tom případě jste negramotná vy 🙂 (nebo prostě jen jako obvykle trapně píšete neschvál nesmysly)
orwell>>> KÉŽ BY se tvá předpověď splnila! Jsem ve stavu, kdy bych byl dokonce ochoten jít se sourosemetrikou do kostela a zapálit za to svíčku!" ;) :D :D
Pepa25>>> No a CO podle tebe „stojí za politický cirkus“? Nějaké po X letech zapomenuté sVrbětice? Jestli to projde, tak doufám, že dříve vlítnu do penálu (mám SLUŠNOU šanci) a následků se nedočkám! ;) :)
Alesh>>> Souhlasím s tebou, snad jen s vyjímkou té „spolehlivosti“. To, že elektrošmejdy jsou jen předražené nanicoidní krámy se ví již dlouho. A z toho se TAKÉ „nedělá politický cirkus“, takže to většina lidí ani NEVÍ. https://www.autoforum.cz/predstaveni/elektromobily-podle-studie-spolehlivosti-cr-propadly-v-cem-mely-excelovat/
Alesh>>> My mistake, sorry. Jen jsem si to v souvislosti „nechcípne to“ atd. špatně vyložil. Dnes „nemám den“, asi to bude tím vedrem NEBO prostě stárnu a blbnu. :)
To mi věř, elektrika fakt „nechcípne“. 🙂 Kolik ženskejch to ocení… 😉 I když s těmi dnešními auty se rozjíždí už na pohodu, to ne jako se Škodou 105L, co jsme mívali doma. 🙂