Už jsem odpov+ěď odesílala, ale zřejmě byl opět server ERROR.
analýza je rozbor, skladba – z pohledu jazyka syntax, to co patří k soběš. jinak skladba – kompozice, struktura, skládán,í složení,textu.
O jaký jde styl, styl, romám povídka, novela, zda je příběh psaný er či ich formou, děj je plynulý v čase, tedy za sebou, jsou či nejsou v nšm odbočky – vsuvka . . Nebo na začátku je pachatel a následuje děj, vylíčení toho, čeho se pachatel dopustil. Nebo pachatel je yž na konci, Jaký je základní motiv. Nechybí popisy, charakteristiky osob atd. Nějaké ozvláštnění textu. téma, námět
Jazyky – syntax – minuý či přítomný čas, druhy vět – jednoduché či souvětí, dějová či stavová slovesa, podmět vyjádřený, konkrétní jméno, nebo obecně pachatel, detektiv atd. , přívlastky, příslovce, citoslovce atd. pasivum, kondicionál atd,.
Můžete mít zadané rozebrat třeba jedno souvětí – druh v věty a syntaktické dvojice, tak to bývá, pamatujete si , co jste v rámci rozboru textu všechno dělali.
Vy jste vložil otázku 2× jednou skladební stavba a teď skladební dvojice. Uvedla jsem už v jedné otázjy, teď rozšířím sjkladební dvojice,.
– Základní větná skladební, syntaktická dvojice) Přísudek a
podmět, druhy přísudku, podmětu – rozvíjí jej ,Pks, Pkn, Pts,
, přísudek – přísl. určení, Pt, k Po i přísudku se vztahuje
doplněk,. c Čím jsou vztahy vyjádřené, – shodou, řízeností, ,
prisuzováním,jkoordinací atd. tak, jak jste ve škole
rozebírali věty.
Přečtěte si postup
Syntaktické rozbory v praxi
http://library.upol.cz/knihy/Svobodova%20-%20Syntakticke%20rozbory%20v%20praxi.pdf
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
Omlouvám se za dvě otázky, ale nejde zde odstranit otázku. Protože jsem ji napsal špatně. A navíc skladební dvojice v analýze příběhu neexistuje, pouze v syntaxu.
Ak ste omylom napísali zlý text a chcete svoju otázku odstrániť , (ale
nemáte na to oprávnenie) máte 2 možnosti:
napísať adminovi kontakt je dole https://www.odpovedi.cz/kontakt
alebo požiadať niektorého zlatého, alebo strieborného užívateľa, ktorý má právomoc závadnú otázku skryť. (je to bežná prax) O jej ďalšom osude následne rozhodne administrátor.
Teoreticky je možné, že má rozebrat úsek textu , jeho analýzu,. Druhy vět, skladební dvojice. jak jsem napsala, že j možné zadat věštu k rozboru. Analýza je text, takže jaký druh vět jste použil, ale nevím, zda jste takové zadání odostali.