Circa za poseldní týden se stalo už nekolik nehod ve spojitosti s vlaky.
Náraz vlaku do jiného vlaku a vykolejení. Hodně z nich jsou nehody
s několika mrtvýma. Vcelku asi 5 nebo šest případů. Co to s nimi
je?
Dopravky musí mít nějaké problémy – třeba s komunikací,
s administrativou a možná i nějaké poruchy. Nedovedu si vysvětlit, že
mají teď najednou tolik nehod. Dřív tak jednou za pár měsíců, možná
jednou do roka nějaké vážnější nehody, kolikrát ani to ne. Teď
obden.
____________
led: A co bychom pro to měli dělat? Naše starost to není, ale těch
dopravců a možná státu. Ti mají zodpovědnost a kompetence. A my
i kdabychom něco dělat chtěli, tak stejně nemůžeme, nemáme to jak
ovlivnit nebo do toho zasahovat. Nemáme jak.
Pokud by to byla nějaká jiná záležitost, se kterou by něco mohl udělat
i jednotlivec mimo branži, tak něřeknu.
Souhlasím, že my o tom jen čteme a mluvíme. Nemáme s tím, co dělat,
nebo tomu nějak pomoci. Někkteří jsoui zase až moc kritičtí ke všemu,
ale to už je jejich věc a jejich problém, že jsou takoví. Ale s tímhle my
asi nic neuděláme, že mají vlaky nehody.
Zajímavá 0 před 1590 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nedostatečné zabezpečení, strojvedoucí nemají ani rádiové spojení, zkušení zaměstnanci ČD odcházejí, protože je dráhy nechtějí zaplatit tak, jak by si zasloužili. Mimo to narůstá počet idiotů, kteří vjíždějí před vlak, ačkoliv jsou varováni světly. Ani závory nepomáhají, protože jsou jen přes jeden jízdní pruh a tak se řidiči mohou proplést mezi nimi. Taky jsou řidiči nasraní, že musí čekat, i když vlak teprv vjel do blízké stanice a stojí.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
Spíš s lidmi.
Z 90% je na vině lidská chyba. I když musím podotknout, že toho mají na
starosti opravdu hodně a čím dál tím víc a někdy to jsou nadlidské
výkony.
„Ano, odpočinek mezi směnami máme často rozepsaný přesně na šest hodin. Formálně to sedí, jenomže tam je zádrhel,“ svěřil se Právu jeden ze strojvedoucích.
„Na nocležnu je to půlhodina cesty veřejnou dopravou. To je půlhodina tam, půlhodina zpět. Musíte si povléct postel, udělat nějakou hygienu a z šestihodinového spánku jsou třeba čtyři, čtyři a půl hodiny,“ dodal.
Upravil/a: nyjono
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez Nahlásit |
Za všetkým je človek. Dodržiavanie noriem bezpečnosti a kvality stojí
peniaze. Čo tak asi prebieha v mysli zodpovedných a mocných? V honbe za
ziskom ľudský život stráca cenu, pokiaľ to nie je práve ten ich.
My, čítame o nešťastiach, ale čo robíme okrem čítania správ a
„mlátenia cínovými hrncami“ proti zvyšovaniu počtu nešťastí?
Dodatok: nemôžem neodpovedať na Midasove doplnenie otázky
váš spôsob doplnenia mi pripomína rok 1948, keď vo februári padla vláda:
„Čo sme mohli robiť, keď si komunisti presadili našu demisiu?“, rok
1968 a následné Husákové obdobie „Poučenia z roku 1968 pomocou
čistky“ „báli sme sa o slobodu a život, bla bla bla“, dnes „čo my
môžme, my nezodpovedáme, to vláda a poslanci, nie sú peniaze, bla bla
bla“
Najľahšie je ukázať prstom na druhého „to on/ to ona“ ale skúste
niekedy prstom ukázať na seba „ano, moja vina, nespravil som“ ale nie tak,
že príjmete rozhrešenie a nič sa nedeje, život ide ďalej.
Prijmite zodpovednosť za svoje činy a ich následky.
Upravil/a: led
3Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, Kryšpín, Midas
před 1590 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mobil tablet, mačkat tlačítko pravidelně, povolený internet tudíž může při 120 km rychlosti sledovat nějaký film na netu, anebo prohlížet sexuální krasavice upravené silikonem a na půl oka sledovat dopravu, prostě pohoda pohodička a k tomu někteří neumějí pořádně česky. Ovšem spoluobčané nenaříkat je ve vlaku daleko bezpečněji než na silnicích.
0
před 1589 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |