Předpokládám, že při podávání vysvětlení zjistím, že mě bankoví společnot stále špatně eviduje – příjmení. Mám právo ji na to upozornit , včetně informace, kde jsem tuto skutečnosti zjistila a že jsem byla vypovídat jako poškozená. – To jsou moje informace a né informace o probíhajícím vyšetřování, chápu to správně.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 1320 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Ne, není to maření vyšetřování a je dobře, že jste na to banku upozornila.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Anonys Nahlásit |
Myslím si, že ve smlouvách je to nastavené tak, že je tvou povinností neprodleně informovat bankovní společnost pokud u tebe dojde ke změně osobních údajů (příjmení, adresa atd.). Řekl bych, že máš celkem problém, když při vyšetřovaní nějakým způsobem nedoložíš, že si o těchto změnách bankovní společnost v minulosti neinformovala a ta tě stále eviduje pod jiným příjmením, protože jinak vyšetřování okamžitě najede i na linku zda poškozená není náhodou spolupachatel.
Upravil/a: tomin1990
0
před 1319 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je, ale přece nesmysl. Já jsem zaslala částku prodejce za zboží – samozřejmě jsem v té době netušila, že jde o podvodníka a dle té transakce jsem byla dohledána mezi poškozené. A právě na policii čr jsem zjistila, že jsem evidována pod rodným příjmením – jinak vše ostatní sedí. Změnu příjmení jsem samozřejmě bance ihned hlásilla. Nové příjmení vidím v aplikaci vše, včetně toho že mám kreditní kartu na nové jméno. Jen mě peníze odchází pod starým příjmenín – což jsem dosud netušila a ihned podala jsem reklamaci, kde mi paní řekla, že mě opravdu mají stále pod příjmením starým. Platba na účet přišla z mého účtu jediný rozpor je v tom, že mi bankovnictví generuje potvrzení o platbě (doložené na pčr) s novým příjmením a platby odchází se starým.