Respektive jestli se dá i požádat operátora, aby mi vystavil novou, ale se STEJNÝM ČÍSLEM !!!! Simkarta je poškrábaná a občas mi to háže chybu v telefonu a nedá se mi dovolat. PS: Simkarta je se mnou celý život, takže celkem respekt že to dala až do teď, ale hlavně mi musí zůstat číslo, to je hlavní !!!! :))
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? bolak před 4335 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Požádej operátora, vystaví ti novou. Např. Vodafone to dělal zdarma. Současný stav ale nevím.
0 Nominace Nahlásit |
Jasně. Já ji před měsícem ztratil a tak sem si šel koupit novou a
operátor mi přímo nabídnul, že mi dá zdarma novou, se stejným číslem,
který sem měl a dokonce i můj starej tarif, kterej už dva roky
nenabízej.
Doplňuji:
Cituji vodafone: Zachovejte nám SIMpatie
Opravdu nás moc mrzí všechny komplikace které vás potkaly se ztrátou , krádežím či poškození vaší SIMkarty, a proto pro vás samozřejmě máme novou. A abychom vás potěšili ještě o trochu víc, můžene vám rovnou říct, že vaše telefonní číslo zůstalo stejné.
Upravil/a: bolak
0 Nominace Nahlásit |
já si šel vyměnit nefunkční – credit T mobile- nejdřív jsem byl v globusu v Čakovicích a tam i řekli že jim musím ukázat nějakej doklad od sim a občanku atd..... tak řikám že ani jedno sebou nemám – občanku sem měl doma a papíry k SIM sem ani neměl (koupil jsem jí od kámoše už hrozně dávno) a tak jsem přejel do TESCO Letňany – kde řikám pracovníkovi v mém věku, že žádné papíry k simce nemám a že mi jde jen o to číslo (a že je to credit né paušál) a on hned si vzal mojí starou simku a podal mi obálku s tzv. ""univerzální simkartou"" kterou jen nějak podle čárkového kodu na obálce přiřadil k mojí staré SIM. Ani jsem nic neplatil a zapnutí se mi znovu nahlásila jako moje stará SIM
0 Nominace Nahlásit |
také mám jedinou simku za život-stárá 10–15 let :D je trošku už promáčklá a také mi mobil háže sem tam chybu, že mi nejde načíst.