Snažím se tam dovolat už několik hodin a pořád zavolejte později,
spojení s operátorem by trvalo několik minut…
Věc se má tak – měla jsem paušál a jako poslední mi přišla složenka
na 29 korun, nějak jsem ji založila a našla ji až o měsíc později a
připnula ji na lednici, abych nezapomněla, ale odjížděla jsem na týden
pryč a teď, když jsem se vrátila, tak na lednici nic není. Protože tam kde
bydlím není žádná pobočka kam bych mohla zajít a paušál navíc nebyl na
mé jméno, chtěla jsem se optat na infolince, jestli náhodou něco k těm
29 korunám nepřibylo kvůli zpoždění placení. Dá se to vůbec? Nevolám
tam celé ráno zbytečně?
Děkuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? anonym, dědapetr, anonym před 4932 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Dcera má T-mobile a říká,že se to dá zjistit na Internetu v samoobsluze na jejich stránce.I přes infolinku.
0 Nominace Nahlásit |
Jen vyckejte … na 603 603 603 a nenechte se odradit , ze rikaji , aby jste zavolala pozdeji. Proste vytocte a cekejte … tam vam reknou jak postupovat. Sice je tam automat , ale ke konci budete mit moznost i zvolit volbu na operatora. -iv-
0 Nominace Nahlásit |
S automatem doporučuju volat 4603 a nechte to jen tak ona to bude tu celou nabídku opakovat 3× a pak vás to teda hodí na operátora, podle mě je nejjednodušší si zajít na pobočku T-Mobile a zaplatit jim to tam rovnou, taky je to možnost.
0
před 4932 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek