podepsat jej nemusí, ale samozřejmě je to vhodné pro určení a doložení data převzetí. Dopis je možné i předat na pracovišti do ruky, pokud jej převzít odmítne, stačí o tom sepsat interní záznam a nechat jej podepsat jiným zaměstnancem který u toho byl přítomen. Dále je možné dopis zaslat doporučeně, zákoník práce pro rok 2013 již zná fikci doručení, takže i v případě nepřevzetí či odmítnutí je dopis doručen.
0 Nominace Nahlásit |
U nás se předával za přítomnosti šéfa a nějakého dalšího kolegy na pracovišti (jako svědků). Zaměstnanec jej tak ani nemusel podepsat. Jestli je to tak správně, nevím. Počkej si raději na validní odpověď někoho dalšího.
Poštou poslat doporučeně a s dodejkou…jak už píše kolega.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4330 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud je zaměstnanec v „práci“ tak stačí předat a zaměstnanec podepíše kopii pro Vás
Pokud pracuje z domova tak poslat doporučeně s dodejkou nedo do DATOVÉ schránky – ne email – tam nejde prokázat doručení.
0
před 4330 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek