Dobrý den, prosím !!!! …
V listopadu se nám porouchal plynový kotel. Bydlíme v podnájmu a
odvádíme za něj měsíčně poplatek z nájmu. Kotel úplně přestal topit.
Servisní technik ho opravil. Fakturu na částku 4500 kč jsme odeslali
majiteli na proplacení, ten ji ovšem vrátil s tím, že je to drobná oprava
na kterou nemáme nárok? jenže pro nás to nejsou zrovna malé peníze. Máme
nárok na zaplacení?Díky
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5451 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tuto problematiku řeší Nařízení vlády č. 258/1995 Sb., kterým se provádí Občanský zákoník (viz zdroj níže), kde se stanoví, že kromě jiného je OPRAVA kotle ´etážového topení´ v režii NÁJEMCE…
K teoretické úvaze by mohlo být snad jen to v jakém technickém stavu jste přebírali kotel na začátku nájemního vztahu. Pokud by vám servisní technik potvrdil, že v uplynulých letech nebyla prováděna pravidelná údržba, pak jistou šanci na vyjednávání kompromisu máte…
0
před 5451 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek