14.9.2018 jsem šel reklamovat telefon 2.jakosti. Vše co jsem dostal k telefonu, jsem do krabičky dal. Reklamoval se samotný telefon, adaptér na usb kabel a usb kabel. Po 30 dnech od reklamace, se mi nikdo neozval a tak jsem šel na pobočku a chtěl vrátit peníze. Vše do téhle doby (Krom nedodržení reklamační lhůty) proběhlo v pořádku. Paní si napsala číslo účtu a okamžitě to poslala na centrálu. Dnes mi paní volala, že jí z centrály píšou, že k telefonu nebyla originální nabíječka a že vrácení peněz pozdrželi. Nabíječku jsem dal tu, kterou jsem k tomu dostal. Bylo mi řečeno, že je možné, že tam někdo dal jinou nabíječku před prodejem. Ale po uplynutí 30 denní reklamační lhůty je snad jedno v jakém stavu co bylo a co to bylo, ale musí vrátit peníze. I kdybych jim tam místo nabíječky dal kočičinec. Nebo se snad pletu? Ještě když při předání zařízení na reklamaci personál kontroloval veškeré příslušenství.
Jedná se o Mall.cz
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, Dochy před 2227 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ne, nepletete se, ovšem v případě Mall.cz…
Vyzvěte je písemně k okamžitému vrácení peněz,
pro jistotu do výzvy znovu uveďte název a číslo účtu,
kam mají peníze vrátit. Stanovila bych jim i termín.
0 Nominace Nahlásit |
Můžeš se nějakým způsobem pokusit dohodnout s firmou, pokud to nebude možné, můžeš to řešit soudně, ovšem s nejistým výsledkem.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek