Když se někde řeší že klient dal zloději svá data k účtu (třeba
dobrovolně poslal kompletní info o jeho kartě) a byl okraden. Tak se vždy
sejde parta lidí co se chlubí tím že jim to nehrozí protože mají pojistku
na blbost.
Opravdu do ní ale v konečném důsledku (řešení pojistné události)
spadá fakt že svá data pošlete podvodníkovi dobrovolně, protože mu třeba
uvěříte že je to operátor z banky, nebo si nepřečtěte url. Přijde mi
to zvláštní, vždyť to by se pojišťovny nedoplatili ne?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Mravenec před 816 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
V tomhle pojistka na blbost nikomu nepomuze. Jento pojisteni odpovednosti za zpusobenou skodu, tzn pokud nekomu zpusobim skodu (napr do nej omylem vrazim, spadne mu na zeme telefon a rozbije se), bude pojistovna plnit. Pokud zpusobim skodu sam sobe tak mam smulu.
0 Nominace Nahlásit |
Nepochopení problematiky. Pojistka „na blbost“ se nemůže vztahovat na škodu kterou způsobím sobě nebo blízkému příbuznému. A i kdyby to byl někdo cizí, tak (pominuli fakt že nemám právo znát jeho přístup do banky / kartě) tak by se neplnilo z důvodu úmyslného jednání.
0
před 816 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek