Dobrý den. Mám P306 1.9TD, RV1994. Na pár malých technických nedostatků
jsem s tímto veteránem spokojený, ale poslední dobou mi auto strašně
kouří. Když se po ránu rozjedu, tak auta za mnou mizí v uplné mlze.
Prosím o konkrétní radu – nerad bych měnil půl motoru, abych na to
přišel. A nestrašte mně s mrtvým turbem. díky moc
Doplňuji:
Už mi to jednou udělalo, ale teď to nepřestalo ani po zahřátí. Ta zima
mě taky napadla, ale ten kouř je neuveřitelný. Za mnou opravdu není vidět.
S tím turbem se mi tomu nechce věřit, protože výkon se v poslední době
rapidně nesnížil. Dokonce bych řekl, že je pořád docela živé.
17 let staré auto má sice nárok na trochu toho pokouřeníčka, ale tohle
je vážně moc ☹
Najeto má asi dost. Nedělám si iluze, že těch 150.000km co tam jsou, není
jenom začátek – bazarová koupě.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, GM před 5075 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Příčin může být několik, no a samozřejmě první mě napadlo turbo,
ale třeba je to jen tím, že je prostě zima.
Kouří i když se zahřeje? Když tomu naložíte, tak kouří pořád
bíle,nebo začne kouřit černě? A co výkon motoru? Pokud je v háji turbo,
tak by to bylo přeci znát?!
No a vlastně proč by si nemohlo auto 17– náct let staré trochu
kouřit,,už bude mít asi něco najeto ☹
Doplňuji:
No ještě by to mohlo být prasklé těsnění pod hlavou, případně hlava,
ztrácí se vám kapalina??
Upravil/a: kropitko
0 Nominace Nahlásit |
Mrkni jestli se ti nestraci voda.Muze to byt tesneni pod hlavou,nrbo v horsim pripade hlava praskla a voda ti jde kanalkama do vejfuku.Jak to startuje?Pri praskly hlave se zavodnujou zhavici svicky.turbo to nebude,to by ti sel dolu vykon a zezralo by ti to olej v motoru.tu stejnou zavadu jsem resil minuly tyden a byla to hlava. Zkontroluj si olej v motoru,muzes mit vuli na turbu na vrtulce a olej ti jde rovnou do vyfuku,ani to nemusi byt poznat na vykonu,protoze turbo tlaci porad stejne,jen se nemaze.shanej novy.bazos.cz tam jedno je ze P 405.to je stejny.
0
před 5075 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Příčin může být mnoho. os špatnéno vstriku až po spalování oleje.
Pokud motorový oej neubývá (to by „šel“ na písty) nebo nepřibývá
(prasklá hlava či blok a voda protéká do oleje, pokud neubývá voda
v chladič (prasklá hlava), tak už asi to bude zadřený vstřik.
Záleží na tom, zda kouř je černý či bílý, jesli auto jezdí stejně,
či netáhne. Prostě na dálku se špatně ordinuje.
0
před 5074 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dekarbonizaci motoru jsem nechal udělat u společnosti sherlog .cz, na váš motor na to mají cenu 2700 korun a to si myslím, že za tu investici rozhodně stojí. Podívejte se na jejich stránky, kde najdete kompletní popis dekarbonizace i ceník.
Chci se zeptat, moje auto hodně kouří i po zahřátém motoru. Jedná se o 1,9 TDI a dosud motor perfektně sloužil. Myslíte si, že má smysl dělat dekarbonizaci motoru při nájezdu 260 tisíc kliometrů?
Dekarbonizace motoru má zcela určitě v tomto případě své opodstatnění. Také jsem bojoval s kouřivostí motoru, která se mi podařila právě správnou dekarbonizací motoru pomocí vodíku odstranit. Navíc se mi i dost snížila spotřeba auta.