Avatar uživatele
hubickova

internetbanking u ČSOB

Nemůžu se dostat na svůj účet,ukazuje se mi nějaké číslo chyby a nějaký autorizační kód,ale ten já nemám!!Přihlašuji se pouze pomocí čísla účtu a PINu.Tak co jsem prošvihla?Přiznávám se,že zprávy z banky čtu jen velmi málo,tak co mám dělat,abych se mohla dostat na účet.Mám zajet na pobočku a tam to řešit?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4448 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
brillant

zajeť si na pobočku banky a tam to všechno vyřešíš, musíš si zřídit zasílání SMS klíče.
Číslo úctu a PIN dnes již není dostačující ochrana proti zneužití.

http://www.csob­.cz/WebCsob/Li­de/Elektronic­ke-bankovnictvi/CSOB_Lin­ka_24_skladac­ka.pdf

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Tak pokud vím tak u ČSOB i u ČSOB poštovní spořitelny se přihlašuje pomocí identifikačního čísla ( to jsi musela mít vždy a je stejné pokud máš účty u obou poboček) a pinu. Nyní u ČSOB orig vyřadují autorizační kód, který ti v zápětí po přihlášní chodí na mobil jako SMS správa. Takže si vem sebou k počítači mobil a do těch tří políček co se ti nabízí na monitoru vepiš to, co ti přišlo jako SMS.
Doplňuji:
Takto to již funguje několik měsíců. U ČSOB PS pro přihlášní autorizačmí kód přes mobil nechtějí. Chtějí ho pouze při manipulaci s penězi.

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek