Koupil jsem přes eshop dva mopy v ceně 800 korun, mopy mě přišli, ale
zjistil jsem, že se neshodují z obrázkem na webu, proto jsem volal na tento
eshop, aby mě je vyměnili.
Podle nich jsou dostačující, takže jsem odeslal na jejich adresu nepoužité
mopy i z formulářem odstoupení od kupní smlouvy, v pořadku obdrželi
oboje, poslaly mě na meil opravený daňový dokla – dobropis a zarazila mě
tato věta; Kupující se zavazuje uhradit úrok z prodlení 0,05 %
z dlužné částky za každý den prodlení. Přitom jsem na netu četl, že
pokud podám odstoupení od kupní smlouvy, nesmí mě prodejce nijak
sankcionovat. Můžete prosím poradit, máte zkušenost? Díky
Zajímavá 0 před 1003 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Při nákupu na e-shopu, můžete vrátit zboží (bez známek použití) do čtrnácti dnů a bez udání důvodů. Prodejce je povinen vrátit peníze. Dál bych se s nimi nebavil.
0 Nominace Nahlásit |
Nerozumím, jak obecná věta o úroku v případě prodlení souvisí s odstoupením? Navíc předpokládám byla už na původní faktuře, neboli ji tam dávají automaticky. Každopádně, pokud zboží vracíte, tak vám oni vrátí peníze a úrok z prodlení se vás netýká.
0
před 1003 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Úrok v prodlení je v této souvislosti mimo, a pokud odstupujete od smlouvy do 14 dnů tak si můžou úroky strčit za klobouk. Kdyby nechtěli platit tak jim pošlete předžalobní výzvu.
0
před 1003 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nijak. Je to dopropis. Takže pokud to tam mají napsané, přiznali si bič
sami na sebe. Pokud se zpozdí s posláním peněz, můžeš vyžadovat ten
úrok 😉
Jinak je to poměrně standardní věta na fakturách…
0
před 1002 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek