Dlouho. I když to je relativní pojem. Předpoklad i roky. Třeba 5 nebo
10.
Záleží na tom, jak se k autu choval nebo chovali předchozí majitelé.
Jestli bylo autosprávně udržované. Nebo bourané.
Jestli jezdí na naftu nebo benzin.
Také je rozdíl jestli to je třeba Citroen nebo Octavia.
A také kolik cca km ročně najezdíš.
Atd.
My kupovali auto s cca 245 tis km. Octavia, nafta.
Upravil/a: nyjono
0 Nominace Nahlásit |
Vše se odvíjí od toho co je to za auto, jak se s ním jezdilo, jak se kdo o něj staral a podobně. Jinak je to hádání z křišťálové koule. Zítra muže klidně kleknout, ale také může najet ještě klidně jednou tolik.
0 Nominace Nahlásit |
záleží na údržbě, a na složitosti jednotlivých částí vozu. Na těch složitějších se údržba dělat často nedá, má se toho na nich víc co pokazit a odchází tedy statisticky dřív. Některá auta ale stavěli „jako tank“, například Toyota Land Cruiser 100 při dobré údržbě s téměř neomezenou životností viz https://www.youtube.com/watch?v=8q9zLYo3iNQ
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Diesely najezdí běžně 400 – 500 tkm. Jednou byla v TV reportáž o chlápkovi, který nalítal s oktávkou 1,9 D přes 1 milión km, bez GO motoru, jen běžné opravy. Na tachometru: 0000XX km…(po překročení 999999 km zase nula). Ale to je spíš výjimka a rarita.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
Přesně tak dlouho, než dojezdí, resp. než případné opravy a údržba přestane mít ekonomický smysl.
0 Nominace Nahlásit |
Když je to MB GLK, nebo Porsche 911 tak je akorát trochu více zajetý, je-li to Fiat Panda, Dacia Sandero, nebo z rákosí Kia Sportage tak je problém.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek