Dal jsem určité, nelevné zboží na pozáruční opravu do obchodu, kde jsem ho kupoval, s tím, že nejprve mi dají vědět, kolik bude oprava stát, a pokud budu souhlasit s navrhovanou cenou, tak to i opraví, příp. zaplatím pouze za diagnostiku, tedy zjištění, co je za problém. V tuto chvíli to jsou skoro 3 měsíce a nic, žádná odezva, pouze v mém profilu na stránkách prodejce vidím „v autorizovaném servisu – zadáno“. Vím, že u pozáručním oprav není ten limit na vyřízení jako u oprav záručních, ale přeci musí být nějaká obecná lhůta nebo tak něco nebo ne? Jak se toto řeší? Mám třeba i zákonnou šanci na proplacení zboží?
Zajímavá 0 před 3025 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Obávám se že tady jsou podmínky jen na dohodě. Zkusit se zeptat a v případě dalších průtahů žádat o vydání zboží a opravu zkusit jinde…
0 Nominace Nahlásit |
Jedině napsat přímo výrobci,pokud má v ČR nějaké zastoupení.
0
před 3024 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek