Avatar uživatele
Alesh

Jak je to s lhůtou pozáruční opravy?

Dal jsem určité, nelevné zboží na pozáruční opravu do obchodu, kde jsem ho kupoval, s tím, že nejprve mi dají vědět, kolik bude oprava stát, a pokud budu souhlasit s navrhovanou cenou, tak to i opraví, příp. zaplatím pouze za diagnostiku, tedy zjištění, co je za problém. V tuto chvíli to jsou skoro 3 měsíce a nic, žádná odezva, pouze v mém profilu na stránkách prodejce vidím „v autorizovaném servisu – zadáno“. Vím, že u pozáručním oprav není ten limit na vyřízení jako u oprav záručních, ale přeci musí být nějaká obecná lhůta nebo tak něco nebo ne? Jak se toto řeší? Mám třeba i zákonnou šanci na proplacení zboží?

Upravil/a: Alesh

Zajímavá 0 před 3041 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Dochy

Obávám se že tady jsou podmínky jen na dohodě. Zkusit se zeptat a v případě dalších průtahů žádat o vydání zboží a opravu zkusit jinde…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
arachis

Jedině napsat přímo výrobci,pokud má v ČR nějaké zastoupení.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování