Ahojte, poprosila bych o radu.
Přes eshop jsem objednávala dárky, bylo to více zboží, vše v pohodě,
až na jednu věc – místo jednoho zboží mi poslali jiné, než jsem
chtěla (mají podobný kód, takže asi se spletli) Psala jsem jim a
odpověděli, že mám možnost reklamovat a oni mi zboží vymění, mám
i nárok na proplacení nákladů (poštovného) při vracení zboží. To
ještě beru, ale… Jen by mě zajímalo, když mi pak oni pošlou to správné
zboží, to už si nechají zaplatit to dopravné ode mě? Vždyť to není moje
chyba, že se spletli. Nemáte s tím někdo zkušenost? Děkuji
Zajímavá 0 před 3651 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vezmi chybně dodané zboží a k němu přilož kopii kupního dokladu a dopis, že bylo dodáno omylem. Odešli ho poštou nebo jiným levným způsobem (ne tramvají kolem světa) na jejich reklamační oddělení. V dopise napiš svůj požadavek, tj. zda-li chceš zboží vyměnit nebo vrátit peníze.
S dopravným je to tak, že nejprve zaplatíš dopravné zpět do obchodu.
Pokud si necháš zboží vyměnit, tak je to reklamace a nové zboží Ti
obchod nesmí zatížit novým poštovným, protože to byla chyba obchodu.
Navíc můžeš oskenovat a poslat e-mailem podací lístek a požadovat
proplacení poštovného. Obvykle se poštovné proplácí na účet.
Pokud se rozhodneš, že chceš vrátit peníze, tak v dopise uveď číslo
účtu, na který chceš poslat peníze. Do 15 dní Ti je musí odeslat. Na
proplacení poštovného směrem zpět do obchodu nárok v tomto případě
nemáš, ale můžeš se s nimi handrkovat a teoreticky by ho
proplatit mohli.
0 Nominace Nahlásit |
Já už nějaký pátek nakupuju na www.pda-prislusenstvi.cz jsem taková gadgetářka 🙂 Tak se můžu podělit o zkušenost, protože přesně totok se mi loni stalo. Objednala jsem pro mamču k vánocům vyhřívaný rukavice (http://www.pda-prislusenstvi.cz/ostatni/1370-usb-vyhrivane-rukavice-model-9.html) ale poslali mi trochu jinou barevnou kombinaci než jsem chtěla. Tak sem tam zavolala, poslala zpátky s kopií faktury a oni mi to vyměnili. NIC jsem neplatila, jen poštovný když jsem to vracela, ale těch 30 kaček jsem zkousnula páč mi to fakt vyměnili obratem a byli milí a moc se omlouvali. Takže asi tak. Nejlepší je nakupovat tam, kde to znáš, eshopů na internetu je jako máku a nikdy nevíš, kde narazíš na podvodníka, nebo nepříjemnýho šmejdíře.
0
před 3647 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek