Potřebuji poradit prosím. Před 2 roky jsme kupovali v e-shopu CDR-shop vysavač ETA, 4.1.2013 mu končí dvouletá záruka, ovšem těsně před vánocemi se porouchal a přestal zničehonic vysávat. Volal jsem na obchod a tam mi řekli ať vysavač přinesu do jakéhokoli autorizovaného servisu ETA , což jsem zkoušel ale vysavač mi nikde nepřijali, většinou z toho důvodu, že oni mi vysavač neprodali a že mám záruku uplatnit u prodejce. Nakonec jsem vysavač po telefonické domluvě poslal prodejci na jeho adresu, ovšem posílal jsem ho 31.12. s tím, že balík bude doručen do ruky 2.1. a záruka končí 4.1. Problém je v tom, že prodejce odmítl balík převzít a nechal si jej na 14 dní uložit na poště. Vztahuje se nějak datum doručení či převzetí zásilky na záruku nebo platí datum mého odeslání či datum prvního doručení a to, že si prodejce balík nepřevzal je jeho chyba? jak postupovat? Na koho se případně obrátit? Protože podle přístupu prodejce tuším, že to bude problém a reklamaci se mi pokusí neuznat nebo prostě jinak to protahovat. Děkuji za jakékoli rady
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Wang před 4371 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jsem pitomec, že jsem to neposlal hned před vánocemi anebo nedovezl přímo do rukou prodejce..
Doplňuji:
důležitý by měl být datum odeslání balíku, ne jeho převzetí
na poště…
Upravil/a: Funna
0 Nominace Nahlásit |
Prodejce se zachová dobře a reklamaci bez problémů uzná..
Prodejce to musí převzít – divím, se, že vám nakonec uznal, že to
máte poslat přímo jemu, když vám ze začátku tvrdil něco jiného..
Každopádně uznává se datum odeslání !
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek