Avatar uživatele
KastorPollux

Prodejce (e-shop) odmítá převzít reklamaci zaslanou poštou, jak postupovat?

Potřebuji poradit prosím. Před 2 roky jsme kupovali v e-shopu CDR-shop vysavač ETA, 4.1.2013 mu končí dvouletá záruka, ovšem těsně před vánocemi se porouchal a přestal zničehonic vysávat. Volal jsem na obchod a tam mi řekli ať vysavač přinesu do jakéhokoli autorizovaného servisu ETA , což jsem zkoušel ale vysavač mi nikde nepřijali, většinou z toho důvodu, že oni mi vysavač neprodali a že mám záruku uplatnit u prodejce. Nakonec jsem vysavač po telefonické domluvě poslal prodejci na jeho adresu, ovšem posílal jsem ho 31.12. s tím, že balík bude doručen do ruky 2.1. a záruka končí 4.1. Problém je v tom, že prodejce odmítl balík převzít a nechal si jej na 14 dní uložit na poště. Vztahuje se nějak datum doručení či převzetí zásilky na záruku nebo platí datum mého odeslání či datum prvního doručení a to, že si prodejce balík nepřevzal je jeho chyba? jak postupovat? Na koho se případně obrátit? Protože podle přístupu prodejce tuším, že to bude problém a reklamaci se mi pokusí neuznat nebo prostě jinak to protahovat. Děkuji za jakékoli rady

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Wang před 4371 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Funna

Jsem pitomec, že jsem to neposlal hned před vánocemi anebo nedovezl přímo do rukou prodejce..

Doplňuji:
důležitý by měl být datum odeslání balíku, ne jeho převzetí na poště…

Upravil/a: Funna

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Ivetka303

Prodejce se zachová dobře a reklamaci bez problémů uzná..

Prodejce to musí převzít – divím, se, že vám nakonec uznal, že to máte poslat přímo jemu, když vám ze začátku tvrdil něco jiného..
Každopádně uznává se datum odeslání !

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování