Avatar uživatele
bububabu

Jak jste řešili problém na Aliexpressu když vám nechtěli vrátit peníze?

Stornovali mi objednávku z důvodu že balíček se cestou ztratil a na skladě už stejné zboží nemají. Problém je v tom že mi tvrdí že peníze nemohou vrátit přes účet-tak jsem učinila objednávku, ale jen na PayPal! Je to nesmysl protože už několikrát mi prodejci automaticky vrátili peníze na účet bez jediného problému. Jak mohu peníze dostat zpět? PayPal nemám a nechci ho. Děkuji za rady.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gecco před 2790 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
nyjono

Neřešili.
Na serverech podobného typu s tím do určité míry počítám.
Takže buď kupuji za pár korun nebo nekupuji.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Arne1

Jak píše Gecco – otevři diskusi (Dispute) a bude to promptně řešit.

PayPal – že nechceš, to je zřejmě díky nějakým informacím „jedna paní povídala“, jde o bezpečný platební nástroj používaný na celém světě a firma si to hlídá – měl jsem ho nějakou dobu zablokovaný, protože odhalili pokusy o naboření se do něj, musel jsem dokázat že já jsem já 🙂
Nakonec – i když PayPal nemáš a nechceš, tak ti přes něj mohou přijít peníze, stačí k tomu jen emailová adresa. Přijde email a ty jako odpověď sdělíš na jaký účet mají být peníze převedené.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cochee

Něco mi tady nehraje. Buď to nebylo na Aliexpressu, nebo jsou to soukromé techtle-mechtle mezi tebou a oním prodejcem, s vynecháním Aliexpressu. Kdyby obchod probíhal přes Aliexpress, tak to rozhodně nepůjde platit PayPalem, ježto jej Aliexpress nepodporuje. To, že Ali. nepodporuje jeden z nejrozšířenějších platebních kanálů na světě, je ale vyváženo tím, že peníze za nákup jsou relativně v bezpečí, hlídáš-li si ochranné lhůty, neboť po zaplacení Aliexpress peníze zadrží a prodejce je dostane až po potvrzení tebou, že zboží dorazilo a je OK (anebo… že uplynula ochranná lhůta bez námitek z tvojí strany). Tím je taky dáno bezproblémové vracení peněz v případě „závadného“ kšeftu, protože ti jej vrací přímo Ali. a obchodník ty peníze vůbec ještě nemá.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
gecco

Zatím jsem potkal na AE problém jen jednou – balíček nedorazil…
Na základě urgence prodejce vrátil celou sumu na účet – bez problému, bez diskuse, asi během týdne…
😉
Pokud se ti nepodaří problém s prodejcem vyřešit přímo, kukni na https://sale.a­liexpress.com/bu­yerprotection-en.htm – a otevři veřejnou diskusi s prodejcem (bod 2), případně se obrať přímo na AliExpress (bod 3).
😉

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek