Při reklamaci mě prodejce požádal o telefonní číslo, ale cizí čísla nezvedám (jen české) Volalo mi číslo z Bulharska a nevím zda to mám vzít. Prodejce je totiž český. Pokud bych se po měsíci co reklamaci mám nikdo neozval, lze to považovat za nedoržení lhůty pro vyřizování reklamace a mohu ihned odstoupit od smlouvy? Nikdo mě neupozornil, že třeba bude volat cizí číslo. (email po mě nechtěli) -adresu mají, takže je ještě možnost dopisu.
Zajímavá 0 před 1791 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud na tebe nemají e-mailovou adresu, minimálně by měli být schopni ti poslat SMS, pokud se ti nedovolali. Nemůžou od tebe čekat, že budeš 7/24 v pohotovosti na drátě, nejsi žádné call centrum, ale zákazník.
1Kdo udělil odpovědi palec? Odpovedi18
před 1791 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já bych čekal ev. telefon od toho, u koho jsem reklamoval. Jistě máš i doklady s uvedením čísla a klidně bych tam zkusil zavolat. Zrovna dnes jsem telefonoval na reklamaci… Dívčica na druhém konci byla moc milá a dostal jsem info, které jsem potřeboval.
0
před 1791 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nesmíš být tak paranoidní. Když nechceš telefon zvedat, tak ho nemusíš mít. Je zde například spousta Slováků, kteří používají své číslo. Spousta mezinárodních firem má call centra jen v některých státech (typicky Booking.com, volá se k nim na české ale oni zpět volají z anglického nebo dánského)
0
před 1791 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kontaktuj toho, kde jsi reklamaci podával. Mělo by tam být tel.č., popř.
jiné spojení.
Tam by ti měli podat potřebné info.
0
před 1791 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek