Avatar uživatele
Athootita

Jak mám vyřešit záruku vázanou na předávací protokol vedený na konkrétní jméno?

Dobrý den, mám menší problém.
Vyhrál jsem mobilní telefon a chvíli jsem ho používal. Nicméně mi příliš nevyhovuje, a tak jsem se jej rozhodl prodat. Bohužel, záruka je vázána na předávací protokol, kde je uvedeno moje jméno a číslo občanského průkazu. Jak mám tento problém vyřešit tak, aby další majitel neměl s případnou reklamací problém? Napadlo mě napsat nějaké oznámení o prodeji a změny majitele, avšak nevím, jak takový dokument koncipovat a jestli na něj bude brán nějaký zřetel.
Za případné odpovědi díky

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4714 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Michal Kole

Asi bude muset nový majitel dát mobil Vám a vy mu budete muset vyřešit reklamaci.

Otázka je co se stane, když se Vám změní číslo občanského průkazu. např. jej ztratíte a bude Vám vystaven nový nebo teď máte ještě starý zelený a požádáte si o elektronický.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Mapel

Číslo OP není rozhodující. Bylo by potřebné znát přesné znění smlouvy, ale máte záruční list, kde se jméno nevyplňuje. Neměl by být problém s reklamací. Nebo napsat kupní smlouvy, že při poruše v době záruky jste povinen odeslat mobil na záruční opravu. Nikdo vás nemůže omezovat s nakládáním se svým majetkem, pokut to neporušuje zákony.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek