Avatar uživatele
iceT

Jak mohou chodit

složenky na placení služeb T-mobile,když simkarta už více než rok není aktivní?
Situace je asi taková:kamarádka letos na jaře předčasně ukončila smlouvu asi 3 měsíce před vypršenm,a také zaplatila veškeré poplatky.Simkarta ale není aktivní už více než rok,je zničená.Teď otevřela obálku od T-Mobile a v ní složenka na 280,– právě na to číslo,které v podstatě neexistuje.Jak je to tedy možné?

Omouvám se předem,nevím do jaké kategorie dotaz vložit.Děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? anonym, Kerberus, hanulka11, anonym, suaeda před 4817 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Svúj dotaz bych směřoval na T-Mobile, a požadoval bych i sdělení důvodů proč platit. Jiná možnost zatím asi neni.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
www

Mohou chodit a pokud se neozveš, ještě to potrvá.
Je tu všude neskutečný bordel, tak proč právě u T-mobil by měl být pořádek, když to politikové svými zákony na … umožňují ? 😁
Doplňuji:
Zapomněl jsem: ..politikové, spolu se stejně „kvalitním“ ČTÚ..

Upravil/a: www

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
suaeda

Pravděpodobně to zkoušejí tak jak psala „Hanulka“. Nebo tam mají binec v databázích. Pokud máte doklad u řádném ukončení smlouvy (i s předčasným ukončením a finančním dorovnáním) tak není co řešit. Jen bych jim napsal mail (dopis), kde bych ve stručnosti uvedl datum a č.j. ukončení smlouvy.
Měl jsem podobné zkušenosti s internetem od Ufonu. Bylo to podobné. S tím, že já řádně ukončil 2-letou smlouvu a dal výpověď ve stanovenou dobu. Přesto jsem byl ještě 2 měsíce bombardován upomínkami o zaplacení služby. Udělal jsem to co jsem zde uvedl. Napsal stručný mail se všemi potřebnými údaji. A od té doby byl klid.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
hanulka11

myslím, že to zkoušejí to je ten věčný nepořádek všude…ať je ihned kontaktuje a oznámí jim skutečnost

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Nejvhodnější a správný postup uvedl suaeda.
Ad fabien, tentokrát není chyba na straně operátora. Tarif Odepiš je vůbec nejlevnější na našem trhu, ale má pár podmínek.
Mám ho také a též jsem měl SIMku cca půl roku mimo mobil.
Jeho součástí je limit volných minut, který se ale nepřevádí do následujícího měsíce a propadá a systém plateb je nastaven tak, že ti měsíčně chodí pouze infotivní SMS, ale tištěná faktura do schránky teprve při dosažení ceny nad 100 Kč.
Pokud jsi smlouvu nevypověděla, běží prostě nadále. Operátora nemusí zajímat, zda výhod využíváš nebo ne.
300 Kč odpovídá 25 měsícům po 12 Kč. Budeš muset zaplatit a ukončit smlouvu. Obvykle bývá nastaveno tak, že pokud se neozveš, automaticky se 2letá smlouva prolonguje o další 2 roky.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aloevera5

Určitě si to nedat líbit. Vzít doklady o tom, že byla smlouva vypovězena a všechny poplatky uhrazeny a dojít si tam osobně.

U nás v práci řeší něco podobného s Vodafonem. Naše firma přešla z Vodafonu na T-Mobile, všechno se zrušilo nebo převedlo a asi po půl roce začali na některé karty opět chodit faktury. Takže to u nás řeší.

Podle mě jsou drzí a zkoušejí to. Je to nějaká móda jak koukám u všech operátorů. Je zvláštní, že v náš prospěch se nikdy nespletou, že?

Nebo máte někdo zkušenost, že by vám zapomněli nějaký hovor zaúčtovat nebo zapomněli nějaký měsíc poslat složenku?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
fablen

řeším také něco podobného, ale od Vodafonu, kde jsem měla tarif „Odepiš“ za paušál 12,–/měsíčně. Karta byla déle než rok neaktivní (mimo telefon). Nyní mi již 2.měsíc přišla SMS, že mám uhradit přes 300,–? Z karty není vůbec voláno. Ihned jsem posílala doporučený dopis na zákaznické centrum a budu čekat na odpověď ☹.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Ať se s nimi spojí ihned.Lze se s nimi domluvit i bez registrace.

Zdroj: https://www.t-mobile.cz/.gan­g/login-url/portal?nex­turl=https%3A%2­F%2Fwww.t-mobile.cz%2Fweb%2F­cz%2Fresidenti­al%2Fprofil%3Fp_p_id­%3Dmenuvcc_WAR_vcc%2­6p_p_lifecycle%3D1%26p_­p_state%3Dnor­mal%26p_p_mode%3Dvi­ew%26p_p_col_id%3Dco­lumn-1%26p_p_col_c­ount%3D1%26_me­nuvcc_WAR_vcc_m­oduleCode%3DmgIn­voicesAndPaymen­ts%26p_r_p_0_vccMo­duleCode%3DmgIn­voicesAndPaymen­ts

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek