složenky na placení služeb T-mobile,když simkarta už více než rok
není aktivní?
Situace je asi taková:kamarádka letos na jaře předčasně ukončila smlouvu
asi 3 měsíce před vypršenm,a také zaplatila veškeré poplatky.Simkarta
ale není aktivní už více než rok,je zničená.Teď otevřela obálku od
T-Mobile a v ní složenka na 280,– právě na to číslo,které v podstatě
neexistuje.Jak je to tedy možné?
Omouvám se předem,nevím do jaké kategorie dotaz vložit.Děkuji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? anonym, Kerberus, hanulka11, anonym, suaeda před 4817 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Svúj dotaz bych směřoval na T-Mobile, a požadoval bych i sdělení důvodů proč platit. Jiná možnost zatím asi neni.
0 Nominace Nahlásit |
Mohou chodit a pokud se neozveš, ještě to potrvá.
Je tu všude neskutečný bordel, tak proč právě u T-mobil by měl být
pořádek, když to politikové svými zákony na … umožňují ? 😁
Doplňuji:
Zapomněl jsem: ..politikové, spolu se stejně „kvalitním“ ČTÚ..
Upravil/a: www
0 Nominace Nahlásit |
Pravděpodobně to zkoušejí tak jak psala „Hanulka“. Nebo tam mají
binec v databázích. Pokud máte doklad u řádném ukončení smlouvy
(i s předčasným ukončením a finančním dorovnáním) tak není co
řešit. Jen bych jim napsal mail (dopis), kde bych ve stručnosti uvedl datum a
č.j. ukončení smlouvy.
Měl jsem podobné zkušenosti s internetem od Ufonu. Bylo to podobné.
S tím, že já řádně ukončil 2-letou smlouvu a dal výpověď ve
stanovenou dobu. Přesto jsem byl ještě 2 měsíce bombardován upomínkami
o zaplacení služby. Udělal jsem to co jsem zde uvedl. Napsal stručný mail
se všemi potřebnými údaji. A od té doby byl klid.
6Kdo udělil odpovědi palec? anonym, iceT, Michal Kole, hanulka11, chudst, anonym
před 4817 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
myslím, že to zkoušejí to je ten věčný nepořádek všude…ať je ihned kontaktuje a oznámí jim skutečnost
5Kdo udělil odpovědi palec? anonym, iceT, Michal Kole, chudst, suaeda
před 4817 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nejvhodnější a správný postup uvedl suaeda.
Ad fabien, tentokrát není chyba na straně operátora. Tarif Odepiš je vůbec
nejlevnější na našem trhu, ale má pár podmínek.
Mám ho také a též jsem měl SIMku cca půl roku mimo mobil.
Jeho součástí je limit volných minut, který se ale nepřevádí do
následujícího měsíce a propadá a systém plateb je nastaven tak, že ti
měsíčně chodí pouze infotivní SMS, ale tištěná faktura do schránky
teprve při dosažení ceny nad 100 Kč.
Pokud jsi smlouvu nevypověděla, běží prostě nadále. Operátora nemusí
zajímat, zda výhod využíváš nebo ne.
300 Kč odpovídá 25 měsícům po 12 Kč. Budeš muset zaplatit a ukončit
smlouvu. Obvykle bývá nastaveno tak, že pokud se neozveš, automaticky se
2letá smlouva prolonguje o další 2 roky.
0 Nominace Nahlásit |
Určitě si to nedat líbit. Vzít doklady o tom, že byla smlouva vypovězena a všechny poplatky uhrazeny a dojít si tam osobně.
U nás v práci řeší něco podobného s Vodafonem. Naše firma přešla z Vodafonu na T-Mobile, všechno se zrušilo nebo převedlo a asi po půl roce začali na některé karty opět chodit faktury. Takže to u nás řeší.
Podle mě jsou drzí a zkoušejí to. Je to nějaká móda jak koukám u všech operátorů. Je zvláštní, že v náš prospěch se nikdy nespletou, že?
Nebo máte někdo zkušenost, že by vám zapomněli nějaký hovor zaúčtovat nebo zapomněli nějaký měsíc poslat složenku?
4Kdo udělil odpovědi palec? iceT, Michal Kole, chudst, suaeda
před 4817 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
řeším také něco podobného, ale od Vodafonu, kde jsem měla tarif „Odepiš“ za paušál 12,–/měsíčně. Karta byla déle než rok neaktivní (mimo telefon). Nyní mi již 2.měsíc přišla SMS, že mám uhradit přes 300,–? Z karty není vůbec voláno. Ihned jsem posílala doporučený dopis na zákaznické centrum a budu čekat na odpověď ☹.
0 Nominace Nahlásit |
Ať se s nimi spojí ihned.Lze se s nimi domluvit i bez registrace.
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, iceT, Michal Kole
před 4817 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek