Dobrý den, mám problém. Telefon (Xiaomi redmi 4) chci dát na reklamaci. V obchodu mi řekli, že mám telefon odhlásit z xiaomi účtu a dát na tovární nastavení. Jenže když chci odhlásit účet v telefonu, nebo právě dát do továrního nastavení objeví se hláška „Nelze deaktivovat vyhledávání zařízení. Chyba Xiaomi účtu (com.xiaomi.finddevice.v2.net.SecurityManagerSAccountException: NULL auth token returned. )“ Co s tím? Bez odhlášení prej nemám s reklamací počítat.. Heslo mám správné. Nebo lze se odhlásit z účtu na mobilu někde na webových stránkách mého účtu? Předem děkuji za odpovědi.
Jinak ano, hledal jsem na Xiaomi forech, nikde jsem nenašel něco, co by pomohlo.
Zajímavá 0 před 2245 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Špatná otázka. Ať si to do továrního nastavení uvedou sami. Účet bych neodhlašoval. Tam mohou být zálohy využitelné při případné koupi jiného přístroje. Ale nakone musej zrušit účet i na emailovo žádost. Prostě musej.
0
před 2245 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek