Dobrý den.
Mám Lenovo K5 už delší dobu, nikdy mi to předtím nedělalo.
Normálně zapojím USB kabel do mobilu a do PC, ale na žádné straně se mi
nic neobjeví, mobil se pouze nabíjí.
Vždycky mi předtím na mobilu vyskočilo, jestli chci přesouvat data pomocí
USB nebo pouze nabíjet a pak se driver objevil v Tomto Počítači na PC.
Neobjevilo se nic na žádné straně. Prohrabala jsem celé nastavení mobilu a
nedokážu najít ruční vyvolání téhle tabulky. Bez tohoto povolení je
zbytečné něco hledat v PC, tam jsem taky všechno prohledala.
Problém s USB není, protože se mi mobil nabíjí.
Nehledám jiné způsoby, jak přemístit data, chci vyvolat tu tabulku, která
tam vždycky byla, když jsem zapojila USB kabel do mobilu a PC.
Poradíte mi, prosím?
Děkuji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 2484 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Máš špatnej kabel nebo microUSB v telefonu.
1Kdo udělil odpovědi palec? metalavenged
před 2484 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?metalavenged Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
Souhlas s ge0rge, nepoužíváš USB kablík dodaný třeba k powerbance?
Ten nemívá datové vodiče.
Nejjednodušší použít jiný kabel, ověřený případně u někoho
jiného, nebo ten svůj vyzkoušet u někoho jiného na jiných
zařízeních.
Jinak by bylo možno, že v microUSB zásuvce v mobilu se „uvolnil“ spoj
datové linky, což je, podle mých zkušeností neopravitelné. Ale možná to
někdo dovede. Mi se to nepodařilo. Takže data přenáším z NB do tabletu
přes WiFi pomocí aplikace. Ale jestli to jde, touto aplikací, i obráceně
to nevím. To se stalo na tabletu mé vnučky.
Že lze přes konkrétní kabel nabíjet ještě neznamená že přes něj půjde přenášet data … někteří výrobci prodávají extra tenké microusb kabely určené jen pro nabíjení protože v nich datové linky zcela chybí …