Zadal jsem autorizovanému servisu opravu vozu – auto nestartuje –
servis mi auto po měsíci vrátil, zaplatil jsem 25tis.za opravu a ještě
odpoledne se závada znovu projevila.
Jak nyní jednat se servisem?
Doplňuji:
Auto jsem vrátil zpět do servisu. Prý našli závadu ve znečištěné
palivové soustavě a možná je vadné i čerpadlo – dle diagnostiky je ale
auto v pořádku. Nevím si rady s tím co po servisu můžu nyní vyžadovat.
Nechce se mi příliš platit další tisíce, protože mi oznámili, že jen
kontrola vstřiků mě bude stát dalších cca 10tisíc, protože to posílají
do Bosche. Díky za pomoc.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5276 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Úplně stejně jako při jakékoli reklamaci. Odvézt auto zpět a reklamovat závadu s tím, že bych je upozornil, že jelikož se mi zdá, že autorizoivanému servisu odstranění této závady trvalo dlouho a cena za opravu byla dosti značná, budu požadovat úhradu nákladů např. na zapůjčení náhradního vozidla.
0 Nominace Nahlásit |
Skoro to samé se stalo mému příteli. Auto nestartovalo, a tak jej zavezl do autorizovaného servisu. Tam mu vyměnili nějakou (neznám přesný název) magnetickou klapku u turba s tím, že by auto mělo být bez problému. Další den chtěl nastartovat a opět nic, tak auto odtáhl znovu do servisu a tam mu řekli, že je v háji naftové čerpadlo a že nové by stálo 70 000 a pokud by měl zájem, sehnali by mu repasované za 25 000. Proto doporučuji sepsat reklamaci a auto opět zavézt do servisu. Hodně štěstí.
0
před 5276 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek