Avatar uživatele
Lucyfer

Jak řešíte situace, kdy se musíte učit něco, co vás absolutně nebaví a nezajímá?

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, marci1, Cenobita před 2972 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
klumprt

Já jsem se učil na spousty zkoušek, které neměly nejmenší praktický význam. Ale myslím, že v každém předmětu je něco zajímavého. Jakmile člověk má v sobě kousek zvídavosti, tak se naučí cokoliv. Copak tebe ani trošku nezajímá jak se výtvarná kultura v historii vyvíjela? Já jsem se při učení na zkoušku vždycky o ten předmět zajímal a vždycky jsem se něco aspoň trochu zajímavého dozvěděl.
Nejhorší zkouška, co jsem absolvoval, byla manažerská informatika. Vůbec jsem nevěděl, oč v tom předmětu kráčí. Trojku (na VŠ nejhorší možnou známku) jsem dostal jen za pouhý svůj šarm, pomocí kterého se mi povedlo zkoušejícího přesvědčit, že o předmětu mám přeci jen nějaké ponětí. To je podle mě nejhorší, co se studentovi může stát, že se vůbec do toho předmětu nedostane.
Ale myslím, že dějiny výtvarné kultury zas až takový babylón nebudou. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kelt

Neříkej , že se to musíš učit? Děláš nějakou školu, nebo pracuješ a potřebuješ danou věc , protože to někdo rozhodl. Vyber si, buď to nastuduješ, nebo půjdeš pryč. A musíš se přesvědčit, tedy sama sebe přesvědčit, že je to pro tebe důležité, že to je zajímavé, inspirativní atd. Něco tě bavilo a to ses naučila, tak tady postupuj stejně.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Cenobita

Zkoušku z dějin výtvarné kultury bych bral všemi deseti místo toho co mě potkalo, když se nás socialistický režim snažil „vychovávat“ (viz popis dole).

No člověk se musí překonat, také jsem se učil věci které jsem přímo nenáviděl, například ruštinu, dnes jsem rád že ji umím, pak jsem se učil třeba psaní na stroji a hle u PC se to docela hodí.

klumprt:
Souhlasím v podstatě se vším, ovšem musel jsem se učit (na technické škole) předměty jako „Dějiny mezinárodního dělnického hnutí“, „Vědecký komunismus“, „Marxisticko-leninská filosofie“, „Politická ekonomie“ a opravdu se mi na těchto předmětech nepodařilo najít nic zajímavého, žádné zalíbení, nikdy jsem to nepotřeboval, přitom to byly velmi časově náročné předměty a velmi „nebezpečné“ – dosti často právě na těchto lahůdkách studium končilo. Takže mohou existovat disciplíny, na kterých není možné najít nic hezkého.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Keď, treba, tak treba
a svoju nechuť, odpor, v takomto prípade v sebe zapriem.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Nevzpomínám si, že bych se někdy musela učit něco,
co by mne absolutně nebavilo a nezajímalo mne to.
Jak píše Klumprt → na všem je něco zajímavého, jen
se to musíš naučit vidět.

Připomeň si, proč sis vybrala tuhle školu, zkus se zamyslet,
proč se v ní učíte právě tento předmět. Najdi si něco, k čemu
by se ti mohl hodit – „pohraj si“ s ním a uvidíš, že to půjde.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Všechno se mi může jednou hodit. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Nuk nuk

Já už t onaštěstí řešit nemusím – leda do toho honit vlastní děti. Samozřejmě, že jsem takovou situaci ale zažila. Ano, párkrát jsem to zkusila, se neučit, ale pochopitelně to nedopadlo dobře. Takže nezbývalo než se to alespoň nabiflovat, abych byla schopná z daného předmětu dostat alespoň nějakého solidního výsledku.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
quentos

klumprt: že trojka je na VŠ nejhorší možná známka? Jestli tomu tak bylo v minulosti, tak dnes rozhodně můžete dostat čtyřku, navíc se ještě převzal západní systém označování známek písmeny (A-F). E, tedy ekvivalent trojky, je „nejhorší známka s hodnocením ‚prospěl‘“… dostanete-li F, tak už ne…

před 2975 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
klumprt

No jo, je to tak. Ale to už je téma na jinou otázku 🙂

před 2975 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek