http://bleskmobil.blesk.cz/clanek/ostatni-bleskmobil-podpora/184921/otazky-a-odpovedi
Doplňuji:
Má BLESKmobil telefonické centrum služeb? Kdy jej mohu využít a bude mě to
něco stát?
Služba BLESKmobil má službu operátora na telefonním čísle: 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna cenou 20 Kč za hovor ze sítě BLESKmobil. Tato služba standardně řeší reklamace typu: nedobití kreditu, nefunkčnost SIM karty a ztráty SIM.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Co mám dělat, když SIM karta, kterou jsem zakoupil, není funkční?
Tato událost by neměla nastat. Pokud by se tak přesto stalo, měl by si
zákazník zakoupit novou SIM kartu a z ní zavolat operátorovi na linku:
267 267 061, nahlásit tuto skutečnost a sdělit číslo SIM karty, tzv. ICC
ID a PUK nefunkční i nové SIM karty.
Operátor zajistí, že cena za kredit z nefunkční SIM karty (150 Kč) bude připsána na novou SIM kartu (tj. dojde k navýšení jejího kreditu o 150 Kč).
Poplatek za volání na operátora (20 Kč za hovor ze sítě BLESKmobil) mu
bude v tomto případě zpětně připsán ke kreditu. Taktéž může
zákazník požádat operátora o přenesení původního čísla
z nefunkční SIM na novou SIM kartu.
http://bleskmobil.blesk.cz/clanek/ostatni-bleskmobil-podpora/184921/otazky-a-odpovedi
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek