Avatar uživatele
janani

Jak se dovolám na operátora bleskmobilu – zapomněla jsem pin a puk kod jsem omylem vyhodila.

Musím volat ze simky jiného operátora

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4058 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

http://bleskmo­bil.blesk.cz/cla­nek/ostatni-bleskmobil-podpora/184921/o­tazky-a-odpovedi
Doplňuji:
Má BLESKmobil telefonické centrum služeb? Kdy jej mohu využít a bude mě to něco stát?

Služba BLESKmobil má službu operátora na telefonním čísle: 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna cenou 20 Kč za hovor ze sítě BLESKmobil. Tato služba standardně řeší reklamace typu: nedobití kreditu, nefunkčnost SIM karty a ztráty SIM.

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
led

Co mám dělat, když SIM karta, kterou jsem zakoupil, není funkční?
Tato událost by neměla nastat. Pokud by se tak přesto stalo, měl by si zákazník zakoupit novou SIM kartu a z ní zavolat operátorovi na linku: 267 267 061, nahlásit tuto skutečnost a sdělit číslo SIM karty, tzv. ICC ID a PUK nefunkční i nové SIM karty.

Operátor zajistí, že cena za kredit z nefunkční SIM karty (150 Kč) bude připsána na novou SIM kartu (tj. dojde k navýšení jejího kreditu o 150 Kč).

Poplatek za volání na operátora (20 Kč za hovor ze sítě BLESKmobil) mu bude v tomto případě zpětně připsán ke kreditu. Taktéž může zákazník požádat operátora o přenesení původního čísla z nefunkční SIM na novou SIM kartu.
http://bleskmo­bil.blesk.cz/cla­nek/ostatni-bleskmobil-podpora/184921/o­tazky-a-odpovedi

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek