Zdravím, mám takové dilema. Včera jsem měl druhou jízdu v autoškole a
hodněkrát mi to při rozjezdu poskočilo dopředu a následně chcíplo.
Instruktor byl ze mě docela na větvi, tak mám z toho docela špatný pocit.
To co mi v první jízdě nešlo už relativně v pohodě zvládám, teď mě
trápí jen ty rozjezdy.
Instruktor mi říkal, že si mám první nastavit otáčky alespoň 1500, ale
v tom stresu a provozu člověk neví co první, tak bych chtěl od někoho
z vás poradit, jak by to mělo jít zhruba za sebou. Jezdím v novém Oplu
Corsa nějak 1.2 a příjde mi to na hodně živý auto.
Díky moc za rady a tipy.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4513 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jde o spolupráci nohou a sluchu.Pokud uslyšíš,že je auto při přidání plynu (levá noha-„sláma“,pravá noha -brzda-„seno“) "chtivé,tak se pokus rozjet.U nás bylo nejhorší rozjíždění v kopci.A co takhle automat.?..:D
0 Nominace Nahlásit |
Instruktor má pravdu. Nastav si otáčky polohou plynového pedálu a víc se o něj nestarej. Potom se soustřeď na pomalé a plynulé pouštění spojkového pedálu. Dnešní auta se v pohodě rozjedou. Teprve až to dostaneš do krve se pak soustředíš na souhru plynu se spojkou. K čemuž budeš muset dospět, jinak buděš mít potíže s rozjezdy do kopce!
1Kdo udělil odpovědi palec? Antonio100
před 4513 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Až se ti trochu pohne auto, tak zastav pohyb nohy na spojce – nech ji trochu „klouznout“. A když se auto rozjede, tak pomalu spojkový pedál pojštěj dál a potom z něho sundej nohu. Vše to che čas – není to nic strášného. Naučí se to i muži, ženy které od dětství šijí na šicím stroji to mají skoro v krvi.
0
před 4513 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
otáčky tan na 1200–1600,zařadit 1 a pomalu pouštět spojku s ostupným přidáváním plynu a a násleným zařením stupnňů 2,3 ,4.
0
před 4513 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek