Naprosto „jednoduse“: Musite napsat scenar, jako pro film. Tudiz nejdriv zasadite pribeh. Pote pribeh rozvinete a date mu vice alternativ. A jelikoz je to hra, nemuze se hrat do nekonecna, takze by se alternativy mely nekde spojovat, at hrac udela cokoli.
No.. a pak se to naprogramuje.
edit: tak to vam vazne podrobne popisovat nebudu. Jednoduse: Grafici udelaji vzhledy postav a mist, programatori to naprogramuji, zvukari dodaji zvuky a testeri otestuji. (Je dost dobre mozne, ze jsem nekoho vynechal.)
Pokud chcete RPG hru naprogramovat sama: vzdejte to. Musite na to mit tym, aby se vam to mozna za nejaky rok a pul (samozrejme i dele) podarilo nejak slusneji vydat. Vy sama potrebujete znalost toho, v cem se programuje, nebo v cem se dela grafika… – a to zavisi na kazde hre trosku jinak. I kdyzbyste se sama zazrala do programovani (cecka, delphi…), mate mozna sanci za rok stvorit nejakou skutecne hodne jednoduchou 3D hru. A to byste na tom skutecne musela makat. Neni to nic jednoducheho.
0 Nominace Nahlásit |
Jako...... Pochypuju že bys pochopila naprogramování různých XML souborů nebo vytváření nativních formátů souborů DWG pro 2D hry......
jednoduše:
Prostě se to dá do programu, vytvoří se Engine, pak se vytvoří 3D/ 2D
objekty, pak se to dá do dalšího programu, a tam se s těma 3D/ 2D modelama
udělá scéna a do ní se vloží zvuk. vytvoří se EXE, ReadMe, a takový
camprliky, většinou se to ale dělá pomocí textových souborů, které
můžou mít třeba i 10000 ,,nesmyslných'' řádků. Pochopíš to když se
koukneš do systému a najdeš si nainstalovanou hru v souborech a postupně si
je prohlídneš...... je spoustu způsobů jak jí vytvořit…
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1159 | |
Hlada | 1132 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 727 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |