10. Balíček lze deaktivovat kdykoliv prostřednictvím některého ze způsobů uvedených v čl. 4 těchto Podmínek, kdy deaktivací dojde ke zrušení automatického znovuobnovování Balíčku. Deaktivovat právě probíhající týdenní cyklus a požadovat proplacení nevyčerpaného objemu dat však není možné.
http://www.t-mobile.cz/dcpublic/OP-Twist_Internet_v_mobilu_na_tyden.pdf
http://www.t-mobile.cz/web/cz/podpora/prvni-pomoc/nastavte-si-sami/sms-kody-zakaznici-s-predplacenou-kartou-twist#tab7740938399980525
0 Nominace Nahlásit |
Po letech zkušeností s T-mobilem řeším podobnou
situaci vždycky s operátorem na zákaznické lince.
Objednám si balíček jenom na jeden týden a vyžádám
si před jeho ukončením ještě zaslání potvrzovací SMSky
o ukončení služby.
0
před 3714 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek