Zde je odkaz na článek: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/vlak-nehoda-umrti-zena-omezeny-provoz-brandysek.A230212_163922_praha-zpravy_zdo
zdroj: idnes.cz
Jedná se o zabití z nedbalosti. Žena je ta, kdo utrpěla škodlivý následek, takže by měla být pomstěna. Minimálně by se strojvůdce měl omluvit pozůstalým a zaplatit ženě pohřeb.
Zajímavá 0 před 650 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpověďˇ najdeš v zákonu 266/1994 Sb., o drahách:
§ 4a
Ve zkratce pro tebe Rokio, ta ženská tak neměla co dělat.
0 Nominace Nahlásit |
zabití z nedbalosti? To by mu museli prokázat – třeba že projel
i když měl někde zastavit u návěstidla. Stadardně vlak nelze zastavit
včas pokud se na trati objeví člověk.
Pomstěna? Proč? Pokud ji někdo přivázal ke kolejím, tak viníka
standardně usvědčit a odsoudit. Msta je u nás mimo zákon.
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, proč by se měl strojvedoucí omlouvat a navíc něco platit. Pokud mu debilka skočila pod vlak, rozhodně srážce nemohl zabránit.
Upravil/a: Mravenec
0 Nominace Nahlásit |
Zase blábolíš nesmysly. Podle fotografie, i když ještě neni ukončeno vyšetřování lze předpokládat, že to bylo mezi stanicemi, tudíž tam neměla žena co pohledávat. Termín msta, a pomstít jsou termíny, které náš zákoník nezná. V případě , že vlak přejede srnce, či zajíce, lze také strojvůdce stíhat za pytláctví?
0 Nominace Nahlásit |
A ty děláš opět hlupáka ze sebe. Jak by asi mohl strojvedoucí zabránit skoku nějakého cvoka pod vlak.
0
před 650 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Drážní vozidlo, pokud se pohybuje po tělese dráhy, která není součásti provozu na pozemních komunikacích, nejede takovou rychlostí, aby strojvůdce byl s to zastavit vlak na vzdálenost, na kterou má rozhled.
Drážní vozidlo se pohybuje takovou rychlostí, která je nejmenší z těchto pěti:
Pokud je, dejme tomu, traťová rychlost 160, hnací drážní vozidlo má konstrukční rychlost 160, dva vozy řady Ampz mají konstrukční rychlost 200, čtyři vozy řady Bmz mají konstrukční rychlost 160 a jeden vůz, řady Bdtax, který je zařazen na konci vlaku, má konstrukční rychlost 80, vlak bude řízen rychlostí 80. Pokud by nebyl, na konci vlaku, zařazen vůz Bdtax, souprava by se pohybovala rychlostí 160 – snad chápeš princip.
Vlak, který se pohybuje 160 kmph, má zábrzdnou vzdálenost cca 1 km. Neexistuje možnost, aby strojvůdce viděl na vzdálenost 1 km. Zároveň strojvůdce musí jet předepsanou rychlostí, protože to není Reichsautobahn, že by si řekl: pošetřím palivo, pojedu namísto 160 jenom 120. By byl „špunt“, za ním čekají další vlaky na volnou traťovou cestu, chápeš to?
Takže, pokud strojvůdce nebyl opilý, dával návěstí podle předpisu, dodržel traťovou, nebo jinak omezenou, rychlost a někdo / něco se mu vrazilo v jízdní dráhu, tak on s tím vlakem tak jako neuhne na stranu, jo, ani nezastaví na fleku.
Tedy, na jeho straně není žádné zavinění, chápeš to? „Škodlivý následek“ utrpěla SŽ a dopravce, kterému patřilo vozidlo, které žena svým nárazem poškodila, a kterým způsobila škodu na zastavení provozu a zpoždění vlaku.
Vrah, který jde vraždit s rozmyslem, si taky nemůže stěžovat, že byl, v rámci nutné obrany, postřelen a přišel o nohu. Neutrpěl „škodlivý následek“, ale svým konáním si ho způsobil sám.
Toto je Ausgerechnet stejný případ.
0
před 650 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je docela rozšířený zvyk v ČR, zkracovat si cestu přes kolejiště. Strojvedoucí nemá zdaleka šanci zastavit megatunový vlak v pohybu na pár metrech jako auto.