Prosím Vás jak mám sepsat(napsat) žádost o vrácení peněz , zboží
mi nepřišlo a internetový server kde jsem zboží koupil nekomunikuje. Platil
jsem zboží společností Paypal účet u nich zavedení nemám tudíž jsem
platil jako neregistrovaná osoba,nicméně mají napsáno na internetový
stránkách že pokuď zboží nepříjde vrací obratem peníze zpět na jejich
náklady i tohle mají napsáno v internetovém e-shopu kde jsem si zboží
objednal .
Na Paypal mají jen email podpora@paypalcz. A nic víc prý měli vytvořit
i české stránky pro ČR a nic,,, jsem zvedavý jak tohle vše dopadne .
Děkuji Pavel
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4649 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
S přesným postupem i s radami poradí Sdružení pro Ochranu Spotřebitelů, viz. odkaz níže.
Zdroj: http://www.spotrebitele.info/
2Kdo udělil odpovědi palec? Jose1f, briketka10
před 4649 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
české stránky jsou hlavně informativní:
https://www.paypal.com/cz
problémy budete muset řešit v angličtině:
https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp?t=solutionTab&ft=homeTab&ps=&solutionId=10181&locale=en_US&_dyncharset=UTF-8&countrycode=CZ&cmd=_help&m=BT
nejsem si ale jistá, jak to bude probíhat, když nemáte u Paypal
registraci – ani jsem nevěděla, že to tak jde udělat…
0
před 4644 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek